گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۳۳ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با مسئولین قضایی شهرستان سلسله

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به منظور بررسی مسائل زیست محیطی شهرستان سلسله در حوزه قضایی با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان به منظور بررسی مسائل زیست محیطی شهرستان سلسله در حوزه قضایی، در تاریخ ۱۶ دیماه ۹۹ با حضور در دادگستری این شهرستان با موسوی رئیس دادگستری و آزاد پور دادستان شهرستان سلسله دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که روئسای ادارات ستادی و پرسنل اداره حفاظت محیط زیست سلسله نیز حضور داشتند؛ رئیس دادگستری شهرستان سلسله بر لزوم حمایت همه جانبه از محیط زیست جهت تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی تاکید نمودند.

موسوی گفت: حفاظت از محیط زیست کشور اهمیت ویژه ای دارد و باید تمام توان خود را در راستای حفظ این میراث گرانبها به کار گیریم.

در ادامه این دیدار دادستان سلسله حمایت از محیط زیست را به مثابه حمایت از تمام جامعه دانست و عنوان نمود: داشتن محیط زیست سالم و پویا لازمه زندگی سالم هم زیستمندان است.

آزاد پور با عنوان به اینکه مامورین یگان حفاظت محیط زیست ضابطین خاص دادگستری محسوب می شوند گفت: بی شک فعالیتهای قانونی پرسنل حفاظت محیط زیست مورد حمایت قاطع و همه جانبه دستگاه قضاء و دادستانی خواهد بود.

وی با اشاره به گستردگی حوزه کاری ادارات محیط زیست گفت: باید تمام دستگاهها نسبت به حفاظت از محیط زیست اهتمام داشته و وظایف زیست محیطی خود را به نحو احسن انجام دهند.

فتحی مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان در این دیدار ضمن تشکر از حمایت همه جانبه دستگاه قضاء خواستار ادامه این گونه حمایتها از اداره کل حفاظت محیط زیست شد.

وی گفت: با توجه به اینکه محیط زیست متعلق به همه مردم و همه نسل هاست، تمام تلاش مجموعه اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان حفظ این امانت به بهترین نحو، جهت استفاده نسل حاضر و نسل های آینده است.

فتحی: با اشاره به نقش احکام بازدارنده در کاهش جرایم زیست محیطی اظهارداشت: خوشبختانه صدور آراء بازدارنده و مجازاتهای سنگین برای متخلفین زیست محیطی اثرات چشمگیری در کاهش تخلفات زیست محیطی داشته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید