گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۵۷ :: ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
دیدار و هم‌اندیشی نماینده تشکل‌های مردم‌نهاد لرستان با فرمانده نیروی انتظامی استان

مهدی بابایی پور نماینده تشکل‌های مردم‌نهاد لرستان همراه با شماری از سمن‌های فعال استان در دیدارجمعی با سردار الهی فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد استان آماده هر گونه همکاری با نیروی انتظامی در حوزه فعالیت های جامعه محور هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهدی بابایی پور دراین دیدار که به مناسبت هفته امامت و ولایت برگزار گردید، ضمن تقدیر از فعالیت ها و زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی در سطح استان از آمادگی تشکل های مردم نهاد استان در اجرای فعالیت های جامعه محور نیروی انتظامی خبر داد و گفت: جایگاه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جایگاه مطلوبی هست و باور اینست هرچقدر این حوزه تقویت شود کمتر شاهد اقدامات عملیاتی خواهیم بود که خوشبختانه این باور در روحیه کاری سردار الهی فرمانده نیروی انتظامی استان قابل مشاهده است.

بابایی پور همچنین تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد امروزه در دنیا صاحب جایگاه واعتبار مناسبی هستند و این ظرفیت وجود دارد که تشکل های استان هم در چارچوپ قوانین کشور و با توجه به نیاز هر دستگاه و تخصص‌هایی که هر تشکلی دارد، همکاری مناسبی با دستگاه های اجرایی بویژه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی داشته باشند.

وی بیان کرد: تاکنون تمامی هم و غم ما درمان آسیب دیدگان بوده است و همیشه این سوال مطرح شده چرا یک فرد معتاد بعد از ترک، مجددا به سراغ مواد می رود و باز همه ی انگشت های اتهام به سوی فرد بیمار می رود بدون آن که بدانیم ما شرایط حضور و پذیرش این فرد را در خانواده و جامعه فراهم نکرده ایم .

بابایی پور عنوان کرد: با قرار گرفتن در کنار هم و استفاده از ظرفیت های یکدیگر به طور همزمان به درمان فرد آسیب دیده و خانواده آن بپردازیم تا مانع برگشت آن فرد به حال و روز قبل باشیم.

در این هم‌اندیشی سردار یحیی الهی نیز ضمن خوش آمد گویی به فعالان حوزه اجتماعی گفت: امروزه تنوع آسیب ها و جرائم بسیار زیاد شده است و این خود همکاری، همدلی، همراهی و تعامل سازنده و دو طرفه ایی را می طلبد تا با همکاری بیشتر در مقابل آن پیشگیری و درمان را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ماموریت های متعدد، متنوع و پیچیده ای دارد و از تکالیف گسترده ای در جامعه برخوردار است گفت: حضور مردم در کنار پلیس یک غنیمت بسیار ارزشمند محسوب می شود و مردم همیشه از انقلاب، ارزش های نظام و نهادهای خدمت گذار قدردانی کرده اند.

سردار الهی بیان داشت: تشکل ها و مردم می توانند با آگاه سازی واطلاع رسانی صحیح و انجام اقدامات آموزشی نسبت به بصیرت افزایی مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: همه آحاد جامعه باید در حوزه آسیب های اجتماعی وکاهش آن اهتمام داشته باشند چرا که دشمنان این مرز و بوم برای ضربه زدن به فرهنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی دائم در حال تلاشند.

سردار الهی با تاکید بر تعامل و همکاری مستمر و سازنده پلیس با تشکل های مردمی اظهار داشت: ما سازمان ها و دستگاه های همکار، نباید در بحث آموزش و پیشگیری به موازات هم عمل کنیم بلکه با تعامل سازنده ایی که با هم داریم باید تقسیم کار کرده و هر کدام در حوزه تخصصی خود اقدام کنیم تا به نتیجه بهتر و مطلوب تر برسیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید