گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۳۲ :: ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
راه ارتباطی ۱۶۴ روستا در استان مسدود است

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به اینکه علی‌رغم بارش متناوب باران و برف، در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی اصلی استان باز و تردد در جریان است افزود: راه ارتباطی ۱۶۴ روستا در استان مسدود است که تلاش برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهدی پازوکی روز جمعه در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان گفت: علی‌رغم بارش متناوب باران و برف، در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی اصلی استان باز و تردد در جریان است.

وی گفت: در مناطق برف‌گیر، گردنه‌ها و مناطق صعب‌العبور استان با توجه به مه‌گرفتگی شدید و لغزنده بودن جاده‌ها تردد به کندی انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به مسدود بودن ۱۶۴ محور مواصلاتی روستایی در استان گفت: از این تعداد ۱۰۰ روستا در شهرستان دلفان، ۳۰ روستا شهرستان سلسله، ۳۰ روستا در شهرستان بروجرد و ۴ روستا نیزبه دلیل رانش زمین و سنگ‌افتان در شهرستان معمولان مسدود شدند که راهداران در حال بازگشایی راه‌های روستایی هستند.

پازوکی افزود: در برخی شهرستان‌ها مانند دلفان با توجه ادامه‌دار بودن روند بارش برف محورها به صورت مرتب بازگشایی و مسدود می شوند و با توجه به اینکه در برخی محورها تا مساعد شدن هوا امکان عملیات بازگشایی مسیر وود ندارد، باید منتظر مساعد شدن هوا برای بازگشایی این محورها شد.

پازوکی بر همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی، مناطق سردسیر و برفگیر استان تاکید کرد و عنوان داشت: با توجه به بارندگی‌ها و لغزندگی جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند و به توصیه‌های راهداری و اداره کل مدیریت بحران استان توجه کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید