با حضور مدیرعامل صنایع شیر ایران صورت گرفت:
تاریخ: ۱:۳۹ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
راه اندازی دو خط تولید جدید در شرکت شیر پگاه لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شامگاه ۲۳ اسفندماه و با حضور دکتر سید ابراهیم حسینی، مدیرعامل صنایع شیر ایران پگاه خط تولید پنیر پروسس و شیر شیشه ای به خط تولید شیر پگاه لرستان اضافه شد. دکتر حسینی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف شرکت شیر پگاه لرستان با بیان این‌که خط تولید پنیر […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شامگاه ۲۳ اسفندماه و با حضور دکتر سید ابراهیم حسینی، مدیرعامل صنایع شیر ایران پگاه خط تولید پنیر پروسس و شیر شیشه ای به خط تولید شیر پگاه لرستان اضافه شد.

دکتر حسینی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف شرکت شیر پگاه لرستان با بیان این‌که خط تولید پنیر پروسس شامل مخازن و سیستم‌های مرتبط با فرآوری پنیر پروسس است، گفت: این خط تولید با ظرفیت ۴ تن در ساعت به همراه خط بسته بندی ۴ نازله خطی با سرعت ۶۰۰۰ هزار کاپ در ساعت، قابلیت بسته بندی در اوزان ۲۰۰ تا ۴۵۰ گرمی را داراست که بازار مناسبی را در صادرات ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین خط تولید شیر شیشه ای را شامل مخازن و دستگاه‌ بسته بندی بطر شیشه با سرعت ۳۰۰۰ بطری در ساعت و در اوزان ۵۰۰ سی سی عنوان کرد و افزود: این نوع محصول بازارمناسب استان‌های کرمانشاه، ایلام و لرستان می‌باشد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران پگاه با بیان این که راه اندازی خطوط تولید جدید باعث تحول کارخانه در بخش اقتصادی می‌شود، ادامه داد: روال معمول و با کیفیت تولید در شرکت شیر پگاه لرستان قابلیت رقابت با خیلی از شرکت‌های به نام کشور را دارد.

حسینی با اشاره به این‌که تولید شیر شیشه‌ای محصول نوستالژیک ایران است و ما این فرصت را به پگاه لرستان داده‌ایم که این محصول را در استان تولید کند، اظهار کرد: امیدواریم این فرصت بتواند منشا خیر و برکت برای مردم لرستان باشد.

وی با اعلام این‌که پگاه لرستان طی یک سال گذشته جهش بسیار خوبی در زمینه تولید داشته است، بیان کرد: جای امید دارد که در سال آتی این شرکت بتواند جایگاه خود را در مجموعه شرکت‌های تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران به خوبی نشان بدهد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران خبر داد: با پیگیری‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک خط تولید کره کانتینیوس نیز در لرستان راه انداری خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: دستگاه چرن كانتينيوس به تعداد كمي در كشور موجود است كه با توجه به اختصاص دادن اين دستگاه به پگاه لرستان فرصت بسيار مناسبي براي اين شركت توليدي مي باشد، همچنين به توليد نوشيدني ها و اختصاص دادن انواع اب و ابميوه در سبد محصولات توليدي اين شركت اشاره داشتند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید