گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۰۱ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
راه اندازی سالن ورزشی بانوان در پلدختر/بعد از سیلاب بانوان در خطر آسیب های روحی قرار دارند

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، پرویزپور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از راه اندازی سالن ورزشی بانوان در شهرستان پلدختر خبر داد و گفت: ورزش و تحرکات بدنی یکی از عوامل نشاط اجتماعی و سلامت جسمانی برای زنان است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد . پرویزپور گفت: بعد از […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، پرویزپور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از راه اندازی سالن ورزشی بانوان در شهرستان پلدختر خبر داد و گفت: ورزش و تحرکات بدنی یکی از عوامل نشاط اجتماعی و سلامت جسمانی برای زنان است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد .

پرویزپور گفت: بعد از بحران سیلاب در پلدختر و معمولان زنان و دختران در معرض بسیاری از آسیب های روحی و روانی قرار گرفته اند و از طرفی جهت گذراندن اوقات فراغت هیچگونه امکانات رفاهی و تفریحی نداشتند .

وی افزود: لذا با پیگیری دفتر امور بانوان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان در نیمه دوم خرداد ماه سالن ورزشی ویژه بانوان تجهیز و راه اندازی خواهد شد .

پرویز پور گفت: از طریق آموزش و پرورش هم پیگیر هستیم از فضای مدارس برای ورزش دختران استفاده شود و در این خصوص شاهد همکاری بسیار خوبی از طرف آموزش و پرورش هستیم .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ابراز امیدواری کرد: در کنار سایر خدمات دولت در تامین مسکن و لوازم منزل سیلزدگان ، اینگونه اقدامات فرهنگی و برگزاری مسابقات ورزشی بخشی از تالمات روحی زنان و دختران مناطق سیل زده کاهش یابد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید