گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۵۳ :: ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
راه اندازی  پنج مرکز نوآوری در مراکز آموزش علمی کاربردی لرستان

دکتر سعید فرح‌بخش در اولین جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی استان درسال98اظهار کرد: در سال گذشته رویکرد نسبتا خوبی نسبت به پژوهش و فناوری در مراکز علمی کاربردی داشتیم به طوری که در اکثر مراکز علمی کاربردی استان دفتر کارآفرینی ایجاد کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان در اولین جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی استان درسال۹۸اظهار کرد: در سال گذشته رویکرد نسبتا خوبی نسبت به پژوهش و فناوری در مراکز علمی کاربردی داشتیم به طوری که در اکثر مراکز علمی کاربردی استان دفتر کارآفرینی ایجاد کرده‌ایم.

دکتر سعید فرح‌بخش ادامه داد: برای پنج مرکز یخچال‌سازی خرم‌آباد، زاگرس‌پوش بروجرد، شیشه الیگودرز، آریا گچ پلدختر و بروجردیک مراکز نوآوری ایجاد شده است که جلسات توجیهی و آموزشی برای این مراکز در سال گذشته برگزار شده و این روند در سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند.

فرح‎بخش اضافه کرد: اگر می‌خواهیم در بحث اشتغال و کارآفرینی در کشور موفق باشیم باید فرهنگ مهارت‌آموزی را تقویت کنیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از نقطه نظرات صاحب‌نظران، با اختصاص منابع مالی موردنیاز شاهد شکوفایی مراکز نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه علمی کاربردی لرستان باشیم.

وی یادآور شد: مراکز دانشگاهی که مجوز نوآوری گرفته یا می‌گیرند اگر بعد از گذشت شش ماه از اخذ مجوزشان فعالیتی انجام ندهند، مجوز آنها لغو می‌شود.

فرح‎بخش گفت: مراکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاهی مراکز مهمی در راستای تقویت فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان است.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید