گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۳۶ :: ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
راه اندازی ۸ جشنواره مختلف در فضای مجازی توسط جوانان جمعیت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد: بیش از 1000 نفر از اعضای جوان این جمعیت در برنامه های مختلف مقابله با ویروس ڪرونا شرڪت نموده اند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: شرڪت فعال بیش از ۱۰۰۰ نفر ساعت از اعضای جوانان در اجرای برنامه های متنوع از جمله راه اندازی پویش های مختلف در ۹ شهرستان جهت اطلاع رسانی و ارائه آموزش های لازم در خصوص آشنایی عموم با ویروس ڪرونا و راههای پیشگیری از ابتلا به آن با عضویت بیش از ۲۳۵ هزارعضو تاڪنون صورت گرفته است.

وی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این عزیزان اشاره ڪرد و بیان داشت: راه اندازی ۸ جشنواره مختلف در فضای مجازی با موضوعات بشردوستی و ڪارهای عام المنفعه، تشویق مردم به پویش در خانه بمانیم، پرڪردن اوقات فراغت ڪودڪان و نوجوانان در خانه ، جشنواره نقاشی ڪمڪ به دیگران، نمایش ایثار و فداڪاری ڪادر پزشڪی و امدادی و ارسال آثار از طریق مراجعه به سایت سازمان جوانان و بارگذاری تصاویر و مطالب را از جمله فعالیت های فرهنگی – اجتماعی این معاونت می باشد.

رضایی ادامه داد: به تعداد ۱۹۰ هزار نفر، آموزش مجازی در خصوص خود مراقبتی و پیشگیری از ویروس ڪرونا ارائه شده و از ۵۳ خانواده متوفایان مبتلا به ویروس ڪرونا دلجویی و با این عزیزان داغدیده تماس گرفته شده است.

وی درپایان از زحمات تمام پرسنل و اعضای این جمعیت ڪه در این مدت سنگ تمام گذاشته اند تشڪر و قدر دانی نمودند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید