گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۰۰ :: ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
رتبه سوم لرستان در اجرای طرح جوانی جمعیت

فرماندار خرم‌آباد به رتبه سوم لرستان در خصوص طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اشاره کرد و گفت: به دنبال این اقدامات امسال و پس از ۳۰ سال نرخ باروری کشور از ۱.۶۵ به ۱.۶۶ رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمدباقر احمدی چگنی با اشاره به برگزاری طرح آموزشی جوانی جمعیت ویژه والدین دانش‌آموزان مدارس این شهرستان، اظهار کرد: این طرح با هدف ترویج فرزندآوری و جلوگیری از سقط جنین، آگاه‌سازی نسبت به بحران سالمندی و پیری جمعیت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مستمر در باب جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیگر اقدامات در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت است.

فرماندار خرم‌آباد از معرفی خانوارهای دارای ۳ فرزند و بالاتر به راه و شهرسازی جهت دریافت زمین رایگان خبر و ادامه داد: حمایت از خانواده‌های چندقلو جهت برقرای مستمری و تامین مایحتاج ضروری نوزاد از قبیل پوشک و شیر خشک دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح جوانی جمعیت طی ۶ ماهه امسال بوده است.

احمدی چگنی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد برای تمامی اقشار، برگزاری همایش‌هایی با موضوع جوانی جمعیت، تجلیل از بانوان شاغل و کارآفرین صاحب ۴ فرزند، دیدار با خانواده‌های صاحب چند قلو در هفته ملی جمعیت، برگزاری کارگاه‌های مهارت ویژه مادران خانه‌دار و حمایت از زنان خانه‌دار صاحب فن جهت اعطای تسهیلات خانگی را از جمله مهترین کارهای انجام شده طی نیمه نخست امسال عنوان کرد.

وی به رتبه سوم لرستان در خصوص طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اشاره کرد و گفت: به دنبال این اقدامات امسال و پس از ۳۰ سال نرخ باروری کشور از ۱.۶۵ به ۱.۶۶ رسید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید