گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۵۳ :: ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
رسیدگی به دو هزار و ۵۷۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز طی سال ۹۸

هم اکنون سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان  با نشست خبری با اصحاب رسانه استان خبر داد: طی سال گذشته در حوزه قاچاق کالا و ارز دو هزار و ۵۷۲ فقره پرونده وارد شعب تخصصی رسیدگی به پرونده قاچاق کالا و ارز شده است که ۹۹ درصد رسیدگی و صدور احکام لازمه نیز انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حمیدالرضا القاصی افزود: طی سال گذشته در حوزه کالا و خدمات، ۹ هزار و ۷۶۹ پرونده وارد شعب بدوی دادگستری استان شده و نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش داشته است و در حوزه تخلفات بهداشتی دارویی نیز ۶۶۵ فقره پرونده به شعب تخصصی این اداره کل وارد شده که از لحاظ رسیدگی نیز بطور ۱۰۰ درصدی رسیدگی و مختومه شده است که نسبت به سال ۹۷، دو درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: میزان محکومیت در شعب عادی و تخصصی طی سال ۹۷، صد میلیارد تومان بوده و میزان محکومیت در سال ۹۸ شامل ۲۸۵ میلیارد بوده است که نسبت به سال قبل با افزایش ۱۸۵ درصدی در این حوزه مواجه بوده ایم.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان لرستان در پایان گفت: ۴۱۴ فقره پرونده نیز در حوزه دارو به دادگستری ارجاع داده شده است که در قیاس با سال ۹۷ ، سه درصد کاهش داشته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید