گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۸ :: ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
رمزگشایی از هشت هزار کارت سوخت در استان لرستان /  شهروندان می توانند برای رمزگشایی بر اساس موقعیت محل زندگی خود به نواحی هفت گانه در شهرستانهای استان مراجعه کنند

سال گذشته، هشت هزار کارت سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان رمزگشایی شد.

گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، پیمان بهرامی مدیر منطقه در این خصوص افزود: همسو با تحقق حقوق و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، سال ۱۳۹۹ کارکنان این منطقه در نواحی هفت گانه نسبت به رمزگشایی هشت هزار کارت سوخت اقدام کردند.

وی فراموشی رمز، تعویض کارت، تغییرمالک، تکرار ورود رمز اشتباه و قفل شدن کارت سوخت را از دلایل رمزگشایی کارت‌های سوخت نام برد.

به گفته وی، شهروندان می توانند برای رمزگشایی بر اساس موقعیت محل زندگی خود به نواحی هفت گانه در شهرستانهای استان مراجعه کنند و عملیات رمزگشایی کارت سوخت خود را انجام دهند.

بهرامی با اشاره به مدارک مورد نیاز برای انجام این خدمت، گفت: کارت هوشمند سوخت، کارت ملی و کارت خودرو از مدارک مورد نیاز و حضور شخص مالک یا نماینده قانونی وی نیز الزامی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان عنوان کرد: شهروندان برای ثبت نام و دریافت کارت‌های المثنی به پلیس +۱۰ مراجعه و در بازه زمانی ۴۵ روزه کارت خود را در محل دریافت کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید