تاریخ: ۲۳:۱۷ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
روابط عمومی استانداری لرستان در یکسال اخیر

یک سال از فعالیت و شروع به کار مدیریت روابط عمومی و تیم جدید آن می گذرد.در این مدت در دفتر خاطرات خود شاهد تجارب و حوادث تلخ و شیرین فراوانی بوده از حوادث طبیعی همچون سیل، کرونا و ...

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- یک سال از فعالیت و شروع به کار مدیریت روابط عمومی و تیم جدید آن می گذرد.در این مدت در دفتر خاطرات خود شاهد تجارب و حوادث تلخ و شیرین فراوانی بوده از حوادث طبیعی همچون سیل، کرونا و … گرفته تا حوادث فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی مانند فشارهای اقتصادی ناشی از افزایش تحریم ها و… که با این همه شاهد مهمترین اتفاق سیاسی سال یعنی برگزاری سالم و پر شور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اقصی نقاط میهن اسلامی بودیم.
در تمامی این مراحل صادقانه تلاش کردیم تا با رعایت اصول حرفه ای و اعمال سرعت در وظیفه خطیر اطلاع رسانی، شفافیت در گفتار و صداقت در عمل را همواره سرلوحه برنامه خود قرار دهیم.

حضور پر رنگ در عرصه های مختلف جامعه، نظارت بر جریانهای سیاسی مطبوعات و رصد فعالیتهای فرهنگی، اقتصادی در فضای حقیقی و مجازی و پوشش رویدادهای ملی و محلی را از وظایف خود دانسته و با پوشش خبری گسترده ، بموقع و صحیح اخبار، اطلاع رسانی مطلوب به عمل آمده است.
افزایش مخاطبین در فضای مجازی بعنوان یکی از دستاوردهای این مجموعه خدوم ممکن نبود مگر با اصلاح روش، منش و نگرش سنگربانان عرصه اطلاع‌رسانی استانداری لرستان به گونه ای که امروز مفتخر به داشتن یکی از پرمخاطب ترین پیج های اینستا گرام اداری و درگاه مجازی در استان می باشیم و این دستاوردها مقدور و میسور نبوده مگر به لطف ذات اقدس الهی و واجب الوجود بی همتا و حمایت مدبرانه، مشفقانه و دلسوزانه مدیریت ارشد استان جناب آقای دکتر خادمی استاندارمحترم و همراهی و همکاری دغدغه مندانه اصحاب رسانه که به حق حضور آنها عامل بزرگی در دستیابی به موفقیت های مجموعه و منشاء بسیاری از اتفاقات مثبت و اثربخش در این حوزه شده است.
امروز که ۱۲ ماه از حضور تیم جدید در عرصه اطلاع رسانی می گذرد زمان تقدیر و تشکر از کلیه همکاران عزیز از اصحاب محترم رسانه، جراید، خبرنگاران پرکار و متعهد، مدیران دلسوز استانی، روابط عمومی های دستگاه های اجرائی و آنان که دل در گرو پیشرفت ،توسعه و آبادانی استان دارند فرا رسیده است.
بدون اغراق لازم است اعلام کنم هر آنچه که باعث افتخار و سربلندی در این حوزه است را مدیون همه دانسته و آنچه که نقصان و خسران و کوتاهی و قصور است را با کمال میل می پذیرم و رجاء واثق دارم که با نقد منصفانه و حضور مشفقانه و ارائه طریق مدبرانه ی کلیه دوستان صاحب قلم، نواقص احتمالی نیز در آینده نزدیک مرتفع خواهند شد و قطعاً قصور موجود را بر این همکار کوچک با دیده اغماض نگریسته و مورد عفو قرار خواهید داد.

امیدوارم آنچه در آینده اتفاق می افتد همراه با اخبار و اطلاعاتی باشد که موجبات خرسندی و شعف عمومی را به همراه آورد و یک زندگی مسالمت آمیز و عاری از بلا و بیماری و گستردگی و برکت سفره های مردم به عظمت زاگرس بزرگ و به میمنت نام بلند ایران داشته باشیم اگرچه امروز دلهایمان بهم نزدیک است امیدوارم بعد از رخت بربستن ویروس منحوس کرونا، بار دیگر شاهد دورهمی های مهربانانه و برپایی جشن های سلامتی باشیم .

از دست زبان که برآید از عهده شکرش به درآید

ارادتمند شما
فاطمه ایرانی
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید