گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۴۴ :: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
روند تولید مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده و مشکلات این صنایع در شهرک صنعتی خرم آباد  بررسی شد

دکتر خادمی استاندار لرستان در حاشیه بازدید امروز از کارخانه های تولید محصولات بهداشتی شهرستان خرم‌آباد گفت: خوشبختانه لرستان جز استان هایی است که هم در تولید الکل و هم در تولید محصولات وابسته به آن نسبتاً وضع مطلوبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، دکتر خادمی در بازدید امروز اظهار داشت: واحدهای تولیدی این استان که از قبل محصولات بهداشتی آرایشی و مواد شوینده را تولید می کرده اند به خاطر شرایط پیش آمده ، خط تولید این کارخانه ها را به موادی که مورد نیاز جامعه است تغییر داده ایم که با این تصمیم کارخانه‌های مذکور با همه ظرفیت در حال فعالیت شبانه روزی هستند .

دکتر خادمی در حاشیه بازدیدهای امروز افزود : واحدهایی که امروز مورد بازدید قرار گرفت در تولید ژل ضد عفونی کننده در اشکال و سایز های مختلف به صورت اسپری و مایع در حال ساخت است که ظرفیت تولید آنها خوب است.

وی خاطرنشان کرد تنها محدودیتی که این صنایع دارند مشکل تهیه مواد اولیه که همان الکل است و به نسبت ظرفیت تولید در استان باید تلاش کنیم که بخشی از مواد اولیه مورد نیاز را از سایر استان ها ی دیگر وارد کنیم .

وی افزود: یک واحد تولیدی الکل نیز با بر طرف شدن مشکلات و صدور مجوزهای لازم به مدار تولید اضافه شده است و این امر کمک موثری به بهبود و افزایش حجم تولید در استان لرستان خواهد داشت .

دکتر خادمی با اشاره به اینکه در تولید ماسک و دستکش مشکلاتی داریم گفت : در حوزه تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده مشکلاتمان کمتر است که امروز بررسی و بازدید از واحدهای تولیدی شهر خرم آباد در دستور کار قرار گرفت که با توجه به صنایع تولیدی شهرستان های بروجرد و ازنا در این حوزه مشکل نداریم.

استاندار لرستان در خصوص تهیه ماسک گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده بخشی از خط تولید کارخانه نساجی‌بروجرد و زاگرس پوش و همچنین تولید کنندگان خرد وارد این عرصه شده اند و مجوزهای لازم توسط سازمان غذا و دارو در حال انجام است .

وی ابراز امیدواری کرد که در این حوزه هم ظرف چند روز آینده مشکلات برطرف شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید