گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۵۶ :: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
زنگ انقلاب توسط کارگران در واحدهای تولیدی استان نواخته شد

همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن ماه و سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ، زنگ انقلاب توسط کارگران در واحدهای تولیدی وکارگری استان نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مراسم نواختن زنگ انقلاب همزبان با سراسر کشور و با حضور عبدالهی معاون استاندار ،مدیران شورای هماهنگی رفاه، تشکلات کارگری و کارفرمایی و تعاونگران استان در شرکت دارو سازی خُرمان خرم آباد برگزار شد .

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان در این مراسم ضمن اشاره به نقش طبقه کارگری در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:این قشر زحمت کش با پیروی از آرمان های امام راحل در صف مجاهدت های انقلاب ایستادند .

علی آشتاب با یادآوری نقش‎های زیاد جامعه کارگری و کارفرمایی قبل و بعد از انقلاب، تصریح کرد: در تداوم انقلاب نیز کارگران طلایه‎داران اقتصاد مقاومتی و رونق تولبید هستند و در این مهم هم به‎خوبی ایفای نقش می‎کنند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان وجود ۱۷۶ شهید کارگر را بیانگر کارنامه درخشان جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: نقش جامعه کارگری، کارفرمایی و فعالان اقتصادی به ویژه با طرح مباحث اقتصادی غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های تعاونی در سطح استان، بیان کرد: در این ایام چهار تعاونی تولیدی، صنعتی و کشاورزی و همچنین ۶۳ طرح از محل اشتغال روستایی و عشایری که توانستند تسهیلات را دریافت و به بهره برداری برسند، افتتاح می‌شوند که به نوعی ثمره اجرای طرح اشتغال روستایی و حمایتی‌هاست.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی با بیان این‌که بازدید از تعاونی‌ها از برنامه‌های ما در ایام‌الله دهه فجر است، اضافه کرد: همچنین برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و متناسب با گام دوم انقلاب، با رویکرد توسعه فرهنگ کار، کارآفرینی و کار گروهی، اجرا می‌شود.

آشتاب با اشاره به تجلیل‌از خانواده‌های شهدای کارگر در این ایام، افزود: مراسم تجلیل از نخبگان و امتنان جامعه کار و تولید در شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود و به عبارتی در این هفته برنامه‌هایی را در راستای توسعه کار تعاونی و کار جمعی خواهیم داشت

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید