گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۵۴ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
زنگ انقلاب توسط کارگران در واحدهای تولیدی استان نواخته شد

همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن ماه و سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ، زنگ انقلاب در واحدهای تولیدی وکارگری استان نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته،همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن در ۱۲ بهمن سال ۵۷،صبح امروز زنگ انقلاب در کارخانه‌های استان لرستان به صدا در آمد.

مراسم نواختن زنگ انقلاب همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور مدیران شورای هماهنگی رفاه اجتماعی ، تشکلات کارگری و کارفرمایی ، شوراهای اسلامی کار ، کارگران و تعاونگران استان در شرکت الکل سازی ویسیان برگزار شد.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان در این آئین ضمن اشاره به نقش پرتلاش جامعه کارگری در پیروزی انقلاب گفت: جامعه کارگری، کارفرمایی و فعالان اقتصادی نقش موثری در شکل گیری پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داشتند.

علی آشتاب وجود ۱۷۶ شهید کارگر را بیانگر کارنامه درخشان جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: نقش جامعه کارگری، کارفرمایی و فعالان اقتصادی به ویژه با طرح مباحث اقتصادی غیرقابل انکار است.

وی کارگران و فعالان اقتصادی و فناوران را موثرترین و اساسی ترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: امروز در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید وارد عرصه کار تولیدی و کیفی و بازار رقابتی شویم چراکه جنگ امروز وارد این عرصه شده است و برای غلبه بر دشمن باید بتوان در این عرصه همواره نوآوری و حرکت رو به جلو داشت.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان افزود: مجموعه مدیریت استان بطور جدی در راستای حمایت از تولید و اشتغال و تثبیت اشتغال تلاش می کند و با توجه به اینکه یکی از مهمترین چالش های استان بیکاری جوانان است باید نگاه به کار را تغییر داد و در عین حال باید کار جمعی و گروهی و روحیه تعاون را تقویت کرد.

زنگ انقلاب توسط کارگران در واحدهای تولیدی استان نواخته شد
ÿ�

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید