گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۳۶ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
سارق سابقه دار کنتورهای آب دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان لرستان، از دستگیری سارق سابقه دار کنتورهای آب مجتمع های مسکونی شهر "خرم آباد" و کشف 40 فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کنتورهای آب آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی شهر”خرم آباد”، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ خرم آباد با کارهای اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه دار، یک سارق سابقه دار را در سطح شهر “خرم آباد” شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: سارق که اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد، به جرم خود با همدستی یک مالخر اعتراف کرد و ۴۰ فقره سرقت از وی کشف شده است.

سردار الهی در ادامه، خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس، اذعان داشت، درپوشش مامور اداره آب و فاضلاب و به عنوان کنتور نویس واردآپارتمان ها و مجتمع های شهر”خرم آباد” می شود و اقدام به سرقت کنتورهای آب می کند و آنها را با قیمت بسیارپائین به یک مالخر می فروشد.

این مقام انتظامی استان، تصریح کرد: فرد مالخر نیز در یک عملیات دستگیر و همراه سارق تحویل مراجع ذی صلاح شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان، با هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد، به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید