مدیرعامل شرکت توزیع برق:
گروه: برگزیده
تاریخ: ۲۲:۵۸ :: ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
ساعات خاموشی در سایت شرکت برق اطلاع‌رسانی می‌شود/ بیمارستانها در اولویت آخر خاموشی قرار دارند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان در گفتگو با رسانه‌ها در خصوص خاموشی‌های اخیر اعلام قبلی اعلام کرد: در بحث برنامه‌ریزی در خصوص خاموشی‌ها از ابتدای خرداد تاکنون بطور مرتب برنامه‌های خاموشی را در سایت شرکت توزیع برق و در فضای مجازی اطلاع‌رسانی کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، فریدون خودنیا در پاسخ به اینکه در مناطق خاصی خاموشی‌ها بیشتر یا کمتر از دیگر نقاط شهر است، توضیح داد: در برخی نقاط حساس شهر به علت وجود بیمارستان و پمپاژ آب از قطع برق معذوریم به عنوان مثال: اگر برق منطقه سرچشمه قطع شود ۶۰ درصد آب خرم‌آباد به مدت ۲۰ ساعت قطع خواهد شد.

خودنیا تاکید کرد: اعمال خاموشی بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت بندی است و مناطقی مانند بیمارستان عشایر و شهید رحیمی که با حفظ سلامت و جان مردم در ارتباط هستند در اولویت آخر خاموشی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در استان لرستان صنعت چشمگیر و کارخانه‌مطرحی وجود ندارد، ابراز داشت: به منظور سهمیه مصرف و رعایت مدیریت مصرف ناگزیر به اعمال خاموشی در سطح شهر هستیم و همین‌جا اعلام‌می‌کنیم در کلان شهرها برق صنعتی نیز قطع می‌شود اما در استان لرستان که مشکلات معیشتی وجود دارد تا حد ممکن از خاموشی و تحمیل خسارات به کشاورزان و صنایع محدود استان ممانعت به عمل آورده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در پایان تصریح کرد: استان تهران در مناطق شهری خاموشی ندارد زبرا دارای صنایع بزرگی است و با مدیریت مصرف در این صنایع، سهمیه‌بندی و کمبودها جبران می‌شود‌.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید