شهردار خرم آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۵۸ :: ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
هدف ما ساماندهی سد معبر است نه قطع نان دست فروش ها!

عصر دیروز شنبه ۲۰ مهرماه دومین نشست مشترک شهرداری و نیروی انتظامی با موضوع بررسی سد معبر در خرم آباد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شریفی مقدم شهردار خرم آباد در آغاز این نشست با اشاره به درخواستهای مکرر مردم و مسئولین استانی برای برخورد شهرداری با پدیده سدمعبر گفت: با توجه به بافت سنتی شهر و کم عرض بودن بسیاری از خیابانها و پیاده روها وجود سد معبر می تواند تاثیر زیادی در بی نظمی سیمای شهری و همچنین ایجاد ترافیک و دشواری تردد در معابر داشته باشد.

وی افزود: اخیرا حضور روزافزون میوه فروشی ها ، گاری ها و سه چرخها درسطح معابر و میادین خرم آباد مشکلات زیادی را برای شهرداری و شهروندان ایجاد نموده‌ است.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی دستفروشان سطح شهر اظهار داشت: علی رغم لزوم جمع آوری سد معبر، این نکته نیز حائز اهمیت است که شهر ما یک شهر صنعتی نیست و در چنین شهری ممکن است افرادی ناچار باشند از راههایی چون دستفروشی ارتزاق نمایند و نمی توان در این بحث بر آنان خرده ای گرفت.

شریفی مقدم ادامه داد: لذا در بحث برخورد با سد معبر ، باید به این نکته توجه داشت که هدف ما ساماندهی این افراد است نه قطع نان آنها ، امری که در صورت بی توجهی خود می تواند به ایجاد معضلات دیگری بیانجامد.

شهردار منتخب در ادامه نشست ،خطاب به نمایندگان نیروی انتظامی که در جلسه حاضر بودند گفت:‌ از نیروی مقتدر انتظامی توقع داریم مانند گذشته از برنامه های شهرداری در راستای برخورد با معضل سد معبر حمایت کند.

وی در پایان نشست، دستوراتی را خطاب به مدیران حاضر در جلسه صادر نمود.

گفتنی است: در این نشست که به ریاست شهردار خرم آباد برگزار گردید ، معاونت خدمات شهری شهرداری ،رییس پلیس راهور شهرستان ، رییس بنیاد تعاون ناجا ، ، مدیران حراست، روابط عمومی و امور بین الملل ، مناطق و سازمانهای فرهنگی میادین و اجراییات شهرداری خرم آباد حضور داشتند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید