نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۵۵ :: ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
احداث سدها مطالبه مردم لرستان است/ هلدینگ‌های شستا و کوثر در لرستان سرمایه‌گذاری کنند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار کرد: لرستان نیازمند چهار محور است که احداث سدها مطالبه مردم است از جمله سد معشوره، بهره‌برداری از سد بختیاری، کارخانجات تعطیل شده که ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه راکد استان داریم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی در لرستان که با حضور دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن آمفی‌تئاتر استانداری استان برگزار شد، خطاب به دکتر قالیباف، اظهار کرد: امکانات و استعدادهای استان به‌گونه‌ای است که امکانات در درون این استان است و باید تصمیماتی گرفته شود که این ظرفیت‌ها بالفعل شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: صنایع تبدیلی و زمین‌های دیم به حد متوسط زمین‌های آبی کشور برسد درآمد کشاورزی به ۲۸ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

شاهرخی با بیان اینکه بخش کشاورزی لرستان به سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی نیاز دارد، اضافه کرد: نگاه ویژه به بسترهای فرهنگی استان مثل مساجد، خانه‌های عالم و فرهنگسراها ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است هلدینگ‌های شستا و کوثر در لرستان سرمایه‌گذاری کنند، بیان کرد: مرکز نشینان نگاهشان به لرستان متفاوت شود تلاش کنیم آسیب‌های اجتماعی استان‌ها برطرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: قطار سازندگی لرستان شتاب بیشتری بگیرد اگر مصوبات تصویب شده به کندی رخ دهد در سفر دوم رئیس‌جمهور به لرستان مردم از وی مطالبه می‌کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید