گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۴ :: ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
سرپرست اداره میراث فرهنگی بروجرد منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، «کامران حسینی» به عنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی بروجرد معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، امروز پنج شنبه در جلسه‌ای، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در حکمی سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان را منصوب کرد.

در این جلسه، «کامران حسینی» به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بروجرد منصوب شد.

 

عطا حسن پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در این جلسه، اظهار داشت: «حسینی» کارشناس ارشد معماری و عضو سازمان نظام‌مهندسی استان و از کارشناسان فعال حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان بروجرد است که می‌تواند منشأ تحولات خوبی در این منطقه باشد.

 

وی، بیان داشت: شهرستان بروجرد با دارا بودن بیش از ۲۷۰ هکتار بافت تاریخی، جاذبه‌های کم نظیر در حوزه گردشگری و صنایع دستی فاخر از اهمیت ویژه‌ای در استان برخوردار است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه تغییر در اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بروجرد روح تازه را برای خدمت در این حوزه می دمد، افزود: از همکاران بروجرد انتظار داریم ضمن همکاری کامل با مدیریت جدید، در راستای حفاظت از میراث گران بهای فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع دستی تلاش کنند.

 

بنا بر این گزارش، پیش از این «حجت‌اله یارمحمدی» به مدت بیش از ۱۵ سال عهده‌دار اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بروجرد بوده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید