گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۲۴ :: ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان منصوب شد

استاندار لرستان با صدور حکمی بهرام ستاری دستنایی را به عنوان ‍ سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این حکم آمده است؛

 جناب آقای بهرام ستاری دستنایی

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری» منصوب می گردید .

رصد و بررسی مستمر مسائل و رویدادهای سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان، برقراری تعامل موثر و کارآمد با احزاب و تشکل ها و تلاش در جهت حمایت و تقویت آنها، تلاش در جهت هم افزایی و تقویت همبستگی و انسجام میان اقوام و آحاد مردم عزیز و شریف استان ،فراهم سازی زمینه و شرایط برگزاری قانونمند و هرچه باشکوه‌تر انتخابات با رویکرد مشارکت حداکثری مردم، توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی استان و ساماندهی سازمانهای مردم نهاد از جمله وظایف و ماموریت هایی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت محوری،فسادستیزی، قانون مداری سعی و کوشش نمایید.

توفیق روز افزونتان را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن سیاستهای دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولی عصر ( عجل الله) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم .

فرهاد زیویار
استاندار لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید