گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۳۷ :: ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
سومین همایش ملی اثرات خشکسالی در لرستان

معاون امور عمرانی استانداری لرستان اعلام کرد: سومین همایش ملی اثرات خشکسالی و راهکارهای مدیریت آن اسفندماه سالجاری در خرم آباد برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مرادپور با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری همایش اثرات خشکسالی و راهکارهای مدیریت آن که اسفندماه سالجاری در خرم آباد برگزار خواهد شد محورهای همایش مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد دستگاههای مرتبط با برگزاری همایش با محوریت و هماهنگی معاون امور عمرانی استانداری لرستان در انجام امور محوله نهایت همکاری را داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: این همایش در روز های هشتم و نهم اسفند ماه برگزار می گردد که در روز اول مقالات ارائه میشود و در روز دوم جمع بندی همایش و شرکت کنندگان در همایش از جاذبه های استان بازدید خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز در جلسه هماهنگی برگزاری این همایش افزود: به منظور هماهنگی و مشارکت دستگاهها در برگزاری همایش و ارائه راهکارهای مدیریتی برای جلوگیری از اثرات خشکسالی در سطح استان این جلسه برگزار شد.

عبدالرضا بازدار ادامه داد: برگزاری جلسه مشارکت ٬ هماهنگی و همکاری دستگاهها را در پی داشت.

وی بیان داشت: در این همایش از اساتید ٬ صاحبنظران و از کسانی که به لحاظ فن در سطح کشور و بین المملی صاحب نظر هستند دعوت خواهد شد تا بتوانیم از نظرات کارشناسی آنها در تمام محورهای مختلف آب شرب ٬ آب مورد استفاده در صنعت و کشاورزی ٬ تکنولوژی و بهره وری و کارایی آب در این همایش مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت و دستگاههای مشارکت کننده در برگزاری همایش متفق القول با محوریت و نظارت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در طی برنامه ریزی و برگزاری همایش همکاری و مشارکت لازم را خواهند داشت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید