مشاور عالی و دستیار ویژه شورای فعالین مناطق آزاد کشور:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۵ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
سپاه پاسداران طلیعه‌دار صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است

مشاور عالی و دستیار ویژه شورای فعالین مناطق آزاد کشور با اشاره به اینکه سپاه یک نیروی مردمی و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران طلیعه‌دار صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر پیمان سرپاس، مشاور عالی و دستیار ویژه شورای فعالین مناطق آزاد و رئیس قرارگاه جهادی رهروان ولایت کشور با اشاره به تحریم‌‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهارکرد: امنیت امروز کشور، مدیون و مرهون نقش قهرمانانه سپاه پاسداران است.

مشاور عالی و دستیار ویژه شورای فعالین مناطق آزاد با اشاره به اینکه سپاه پاسداران یک نهاد کاملا مردمی مبتنی بر ارزشهای اسلامی است که در تثبیت انقلاب نقش اساسی ایفا کرده است، گفت: سپاه پاسداران از ارکان و عناصر تفکیک‌ناپذیر انقلاب است که در صحنه‌های مختلف انقلاب امتحان خود را به شایستگی پس داده و همواره موجب فخر و مباهات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر سرپاس به فرمایشات امامین در وصف سپاه سپاه اشاره کرد و با تاکید بر اینکه در بیانی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آمده است که اگر سپاه نبود نظام هم نبود، افزود: این نیروی مردمی از همان ابتدا با تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از قیام سید و سالار شهیدان بود، ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرارداد.

رئیس قرارگاه جهادی رهروان ولایت با اشاره به اینکه نگاهی به کارنامه سپاه در هشت سال دفاع مقدس که سرشار از پیروزی‌های متعدد در اجرای صد‌ها عملیات مختلف و فداکاری نیرو‌های این نهاد است بر جایگاه ویژه این نهاد در دوران دفاع مقدس صحه می‌گذارد به نقش محرومیت‌زدایی سپاه اشاره کرد و گفت: نیرو‌های مخلص سپاه همواره در کمک به مردم در حوادث مختلف طبیعی از جمله سیل، زلزله حضور فعال داشته و در مقابله با بحران شیوع ویروس بیماری کرونا نیز با بسیج نیرو و امکانات، به بخش سلامت کشور در مهار این بیماری کمک کرده است.

مشاور عالی و دستیار ویژه شورای فعالین مناطق آزاد با اشاره به اینکه سپاه در خط مقدم مبارزه با فساد قرار دارد، اضافه کرد: با نگاهی به کارنامه سراسر افتخار سپاه پاسداران می‌توان گفت که این نیروی خدوم و مردمی سالم‌ترین و فساد ستیزترین مجموعه نظام جمهوری اسلامی است و در برخورد با فساد با هیچ کسی تعارف ندارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید