گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۱۷ :: ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
سیاست‌های حمایتی امور مالیاتی از واحدهای بازرگانی استان

هادی ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی لرستان در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی گفت: علاوه بر سیاست‌های اداره کل امور مالیاتی که مبتنی بر حمایت از تولیدکنندگان است، بخشودگی جرائم مالیاتی و تاکید بر مبارزه با فرار مالیاتی، تمهیدات حمایتی امور مالیاتی از مراکز و واحدهای تولیدی و صنفی استان است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در دیدار مدیر کل امور مالیاتی با معاونت و اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی؛ محمد خاکی نایب رییس اتاق بازرگانی ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای ملکشاهی با تشریح وضعیت اقتصادی استان و بنگاه‌های اقتصادی و بخش تولید؛ خواهان تعامل بیشتر اداره کل امور مالیاتی با واحدهای اقتصادی شد و از سویی با مطرح کردن میزان عوارض ارزش افزوده در قیاس با کلانشهرها به آسیب شناسی منابع وصول ارزش افزوده در تقویت برنامه‌های عمرانی شهرداری‌ها پرداخت.

هادی ملکشاهی مدیر کل امور مالیاتی نیز با تاکید بر شعار سال (جهش تولید) اولویت مدیریت خود را حمایت از تولیدکنندگان برشمرد و اذعان داشت سیاست سازمان امور مالیاتی تمرکز بر مبارزه با فرار مالیاتی است.
در ادامه مدیرکل امور مالیاتی تصریح کرد؛ همچنین تخفیفات بخشودگی جرائم تا پایان سال فرصتی را فراهم آورده است تا مودیان مالیاتی از این بسته حمایتی سازمان امور مالیاتی کمال استفاده را ببرند.
ملکشاهی خاطر نشان کرد به خاطر سهم عوارض ارزش افزوده شهرداری‌ها، که بشکل مستقیم عواید درون استانی به همراه دارد وصول عادلانه ارزش افزوده را از اهم سیاست‌های خود می‌داند و با تاکید بر نقش این آورده در عمران و آبادانی استان، مبلغ واریزی در سال ۹۸ به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را بالغ بر هزار و صد و شصت و هشت میلیارد ریال دانست.
هادی ملکشاهی گفت: سنجه کارایی خانواده مالیاتی لرستان الزاما وصول نیست بلکه رعایت اصولی است که وصول در آن اتفاق می‌افتد چرا که وصول عادلانه را نقطه نظر غایی سازمان امور مالیاتی می‌داند.
در پایان این جلسه ملکشاهی خاطر نشان کرد که کارشناسان اداره کل امور مالیاتی لرستان این آمادگی را دارند تا به شکل رایگان با فراغ بال به تولید کنندگان مشاوره‌ مالیاتی بدهند.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید