روز بازگشایی مدارس و با همت اداره کل نوسازی مدارس لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۲۲ :: ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
شادی و نشاط در مدارس چم مهر

روز بازگشایی مدارس مراسمی با حضور آیت الله میرعمادی امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه،استاندار لرستان،معاونین استاندار، مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، مهندس حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان،دکتر زینی وند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و مردم در روستای چم مهر پلدختر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، روز بازگشایی مدارس مراسمی با حضور آیت الله میرعمادی امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه،استاندار لرستان،معاونین استاندار، مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، مهندس حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان،دکتر زینی وند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و مردم در روستای چم مهر پلدختر برگزار شد.

آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان در این مراسم از زحمات اداره کل نوسازی مدارس لرستان بخاطر ساخت و تعمیر مدارس در روستای چم مهر تقدیر و تشکر کردند.

مهندس محمدرضا حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در روز بازگشایی مدارس در روستای چم مهر پلدختر گفت:
همین که دانش آموزان با شور و نشاط در مدارس تازه تعمیر شده مدارس ، مشغول تحصیل شدند این نشان دهنده مزد زحمات ماست و خدا را شاکریم که این اتفاق خوب رخ داده است.

حیدری با اشاره به گزارشی از فضاهای آموزشی چم مهر گفت: مدارس شهید خلیل طهماسبی و شهید کائیدی توسط نیروهای نوسازی مدارس لرستان تازه تعمیر شده اند و امروز برای آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی افزود: مدرسه ۲۲ بهمن روستای چم مهر بعلت قرار گرفتن در حریم رودخانه جابجا شده و توسط نیروهای نوسازی مدارس لرستان جانمایی صورت گرفته و الان در حال ساخت می باشد.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: مدرسه شهدای چم مهر که ۷ سال پیش بعلت نداشتن دانش آموز بلا استفاده مانده بود ، بدلیل قرار گرفتن در حریم رودخانه، ساخت و تعمیر آن ممنوع شد و با توجه به اینکه دانش آموز در این مدرسه به حد نصاب نرسیده، کلا مدرسه توسط آموزش و پرورش منطقه منحل اعلام شده است .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید