گروه: عکس روز
تاریخ: ۰:۱۸ :: ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
شامپو کتیرا پرمون ضدموخوره و آبرسان به مو

کتیرا به عنوان یک پلیمر طبیعی به صورت صمغ از گیاه گون استخراج می شود . این پلیمر موارد مصرف فراوانی از جمله مصارف دارویی، آرایشی بهداشتی دارد. از این ماده به عنوان تغلیظ کننده و تثبیت کننده استفاده می شود. کتیرا دارای مقادیر زیادی پلی ساکاریدهای با وزن مولکولی بالا مانند گالاکتوآرابان هاو پلی ساکاریدهای اسیدی است.

مهمترین مواد مؤثره موجود در کتیرا عبارتنداز گالاکتورونیک اسید، آرابینوز، زایلوز، فروکتوز و گالاکتوز است. برای کتیرا در طب سنتی خواص دارویی بسیاری از جمله درمان سرفه، خشکی سینه و حلق، زخم های ریه، درمان ترک پا، رفع شوره ی سر و نرم کردن پوست  بدن ذکر شده است. همچنین یکی از مهمترین کاربردهای کترا در تقویت و رشد موهای سر ، درمان ریزش مو و جلوگیری از موخره می باشد. موخره به دلیل آسیب به سلول های کوتیکول تارمو در اثر عوامل فیزیکی و شیمیایی به وجود می آید. مهمترین عوامل فیزیکی، استفاده مداوم از اتوی مو، سشوار، آلودگی های محیطی و نور شدید آفتاب است. از مهمترین عوامل شیمیایی نیز می توان استفاده از رتگ موی شیمیایی، شامپوها و سایر محصولات آرایشی بهداشتی غیر استاندارد را نام برد.

کتیرا به دلیل خواص فوق العاده مواد موثره ی آن و امکان تشکیل ژل در آب می تواند با ایجاد یک لایه روی سطح تار مو سبب محافظت و تقویت تار مو در برابر آسیب های ناشی از عوامل فیزیکی و شیمیایی شود.

استفاده از کتیرا برای تهیه محصولاتی مانند ژل محافظت کننده و حالت دهنده ی موی سر، ماسک مو و شامپو، برای رفع موخره و محافظت و شادبی تار مو انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

شامپو کتیرای پرمون به دلیل دارا بودن مقادیر بالایی کتیرای مفتولی درجه یک در فرمولاسیون خود، به خوبی نیاز مو به محافظت و تقویت را پاسخ داده و موجب شادابی و سلامت مو می شود.

شامپو کتیرا پرمون یکی از شامپوهای قدیمی و مورد اعتماد شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر می باشد که کمک شایانی به کاهش موخوره و آبرسانی به موها می کند..

به طور کلی خواص شامپو کتیرا پرمون عبارتند از  رفع شکنندگی و افزایش کشسانی مو،آبرسانی به موهای آسیب دیده ، نرم کنندگی و حالت دهنگی مو و مناسب برای استفاده کودکان.

شامپو کتيرای پرمون زيبايي طبيعي موهای شما را حفظ نموده، آن ها را نـرم، ابريشمين وپرپشت مي سازد وPH  کنترل شده طبيعي اين فرمول سلامتي موي شما را تضمين مي سازد.

شرکت دارویی بهداشتی دکتر جهانگیر

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید