گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۵۷ :: ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
شبکه حمل و نقل عمومی شهر خرم‌آباد هوشمندسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد از هوشمندسازی شبکه حمل و نقل عمومی در شهر خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، یکی از دغدغه‌هایی که امروزه گریبانگیر مدیریت‌های شهری شده هوشمندسازی حمل و نقل عمومی می‌باشد و پیوسته برای تحقق این امر مهم تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

استان لرستان و شهر خرم آباد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای هوشمندسازی شبکه حمل و نقل عمومی اقدامات مثبت و تأثیرگذاری در حال انجام می‌باشد.
با شیوع ویروس کرونا در تمام دنیا اهمیت هوشمندسازی حمل و نقل عمومی برای همه آشکار شده و همین امر سبب شد که شهرداری خرم آباد نیز به صورت ویژه به این موضوع مهم اهتمام ورزد.

در این راستا مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد اظهار داشت: با تاکید ویژه شهردار محترم خرم آباد و پیگیری های اعضای محترم شورای اسلامی شهر، هوشمند سازی شبکه حمل و نقل عمومی در خرم آباد به صورت ویژه در حال پیگیری و انجام است.
مسعود ارمغان با بیان این خبر افزود: با توجه به وضعیت کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، به دنبال هوشمند سازی ناوگان عمومی اعم از اتوبوس و تاکسی درون شهری هستیم.
وی با بیان اینکه در این مرحله از هوشمند سازی به دنبال حذف کردن وجه نقد بین راننده و مسافر هستیم، خاطرنشان کرد: این اقدام در دو مرحله نرم افزاری و سخت افزاری ویژه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه از چند شرکت مربوط به این فعالیت جهت اجرای این طرح دعوت به عمل آوردیم، افزود: در صورتی که شرکت‌ها پای کار بیایند کمتر از یک ماه کلیه ناوگان عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس را هوشمند سازی خواهیم کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید