گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۰۳ :: ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
شبکه های توزیع برق پایدار جایگزین شبکه های موقت زمان سیلاب می شود

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با برنامه ریزی و زمان بندی فشرده شبکه های توزیع برق پایدار و دائمی جایگزین شبکه های موقت احداث شده در زمان سیل میگردد. بخش اعظمی از شبکه های توزیع برق که در زمان سیل احداث شده بود بصورت موقت و برای تامین روشنایی و رفع مشکلات مردم اجرا […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با برنامه ریزی و زمان بندی فشرده شبکه های توزیع برق پایدار و دائمی جایگزین شبکه های موقت احداث شده در زمان سیل میگردد.

بخش اعظمی از شبکه های توزیع برق که در زمان سیل احداث شده بود بصورت موقت و برای تامین روشنایی و رفع مشکلات مردم اجرا شده بود.

این گزارش حاکیست مدیر عامل برق لرستان به منظور تامین برق پایدار خصوصا جلوگیری از مشکلات احتمالی تابستان پیش رو جلسات منظمی را برای عبور از فصل گرما و مدیریت نمودن بحران های قریب الوقوع برگزار نمودند.

فریدون خودنیا گفت در اثر سیل فروردین ۳۸۰ کیلومتر از شبکه های فشار متوسط برق بطور کلی تخریب که در آن زمان تنها دغدغه ما برقدار کردن منازل و کمپ های احداث شده بود .

وی گفت با وارد آمدن ۱۱۹ میلیارد تومان خسارت به زیر ساخت های برق استان معقولانه نبود ما شبکه موقت احداث کنیم و بار بزرگ دیگری را بر دوش شرکت توزیع تحمیل کنیم ولی وظیفه و حس انساندوستی بر ما حکم میکرد تحت هر شرایطی روشنایی را به مردم تقدیم کنیم و این مهم در سریعترین زمان ممکن انجام شد.

مهندس خودنیا اظهار داشت با توجه به بازدیدهای مکرر بعمل آمده پس از سیل محل احداث شبکه های جدید که بیشتر در ارتفاعات و مناطق صعب العبور دیده شده طراحی و مهندسی گردید.

مدیرعامل برق استان لرستان گفت در اکثر مسیرهای جدید شرایط به گونه ایست که امکان حمل تجهیزات مخصوصا تیرهای برق با تریلر و جرثقیل ممکن نیست و جابجایی ها یا توسط همکاران با تحمل مشقت های فراوان انجام میشود و یا از تراکتور اهالی روستاها استفاده میشود.

فریدون خودنیا در پایان گفت نیروهای پرتوان شرکت پس از سیل تاکنون بدون وقفه مشغول جایگزینی شبکه های جدید به جای شبکه های موقت هستند و کوهستانی بودن منطقه خصوصا در مسیر ویسیان به معمولان و پلدختر کار را برای ما سخت نموده و احتمال میرود تا پایان سال ۹۸ درگیر شبکه های در حال احداث باشیم .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید