تاریخ: ۱۴:۴۰ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
شکوه ۲۲ بهمن در لرستان تماشایی بود

مردم آگاه و همیشه در صحنه لرستان بار دیگر با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه بیداری را در بهمن ماندگار و تماشایی آفریدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مردم لرستان آشنایی قریبی با حماسه و غرور دارند و به‌کرات در ۴۰ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد همواره نشان داده‌اند در عمل پای انقلاب و رهبر خود ایستاده‌اند.

این بار نیز در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی ایران همان‌گونه که انتظار می‌رفت مردم لرستان از صبح امروز با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر آفریده و بهمن امسال را تماشایی‌تر از هر سال کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در خرم‌آباد از ساعت حدود ۹ صبح آغاز شد و مردم این شهر با وجود سردی بودن هوا با حضور پررنگ خود گرمای عجیبی به خیابان‌های شهر بخشیدند.

راهپیمایی از میدان شهدا آغاز شده و به‌مرور بر جمعیت حاضر در راهپیمایی افزوده شد.

راهپیمایان پس از طی مسافتی از میدان شهدا به سمت خیابان انقلاب، نهایتاً در میدان ۲۲ بهمن خرم‌آباد تجمع کرده و مراسم پایانی را آنجا برگزار کردند.

در راهپیمایی امروز به‌خوبی چندین نسل پیش و پس از انقلاب اسلامی را می‌شد مشاهده کرد؛ جوانانی که انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند اما آمدند تا در کنار بزرگ‌ترها این پیام را به گوش جهانیان برسانند که انقلاب اسلامی هرگز تازگی و طراوت خود را از دست نخواهد داد.

حضور عشایر غیور و همیشه در صحنه انقلاب نیز با لباس‌های اصیل و زیبای محلی از دیگر نکات قابل توجه در راهپیمایی امروز بود.

شعارهای راهپیمایی امروز همانند سال‌های قبل بود اما گویی شعار مرگ بر آمریکا امسال بیش هر از همیشه مورد توجه شعاردهندگان بود تا مزدوران آمریکایی بدانند با هر حیله و دسیسه‌ای که جلو بیایند مردم ایران فریب آنها را نخواهند خورد.

مردم و مسوولان ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ شان دادند با وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور، همواره کنار هم خواند بود و تا رسیدن به قله‌های افتخار در تمام حوزه‌ها دست از تلاش نخوانند کشید.

راهپیمایی امروز با شور و حرارت خاصی در تمام شهرهای لرستان برگزار تا این پیام به گوش جهانیان برسد که مرد ایران همواره پای انقلابی که برای پیروزی آن خون‌ها داده‌اند می‌ایستند.

مردم ایران و لرستان در ۲۲ بهمن ۹۷ به واقع گل کاشتند.

عکس/گزارش / فارس

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید