رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۴۹ :: ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
تشکیل جهاد سازندگی در دفاع مقدس حماسه ساز بود/خودکفایی ۸۵ درصد از محصولات کشاورزی در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، صبح امروز در گردهمایی «عاشورائیان و دفاع مقدس» که به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی مراسم رژه اهواز، اظهار کرد: نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس تا جایی بود که جهاد سازندگی به تعبیر امام راحل(ره) به سنگرساز بی‌سنگر ملقب شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر بازدار با اشاره به اینکه جهاد سازندگی با حضور خود با تجهیزات و عملیات‌های لجستیک حماسه آفریدند، دفاع مقدس را یادآور یاد شهدا و ایثارگران برشمرد و گفت: تشکیل جهاد سازندگی در دفاع مقدس حماسه ساز بود و در ایام سخت در به ثمر رساندن فتح و فتوح ها نقش موثری داشتند.

بازدار با تأکید بر حماسه آفرینی رزمندگان جهاد سازندگی لرستان در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس، اضافه کرد: ثمره این همه رشادت‌ها اهدای ۸۶ شهید سرافراز در لرستان بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان این‌که ۲۲ نفر از کارکنان جهاد کشاورزی آزاده، ۳۵۰ نفر جانباز و ۱۱۰۰ نفر از رزمندگان خوشنام دفاع مقدس هستند، اضافه کرد: بیش از ۷ هزار نفر از همکاران جهاد سازندگی و کشاورزی لرستان از طریق پشتیبانی جنگ حضور داشتند.

وی به قداست تشکیلات جهاد کشاورزی اشاره و با ذکر این مطلب که ما میراث‌دار رشادت‌ها و دلاوری‌های سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی هستیم، ادامه داد: امروز جبهه جنگ از سخت‌افزاری به روش‌های دیگر تغییر کرده و این مقطع حساس‌تر از مقاطع دیگر است.

تولیدات کشاورزان برای امنیت غذایی مردم نقش پُررنگی دارد

بازدار با ذکر این مطلب که تولیدات کشاورزان برای امنیت غذایی مردم نقش پُررنگی دارد، اضافه کرد: دشمن امروز رفاه، اقتصاد و امنیت ما را هدف قرار داده است غافل از اینکه ما مکتب‌دار امام حسین(ع) هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه در دنیا مکتبی به قداست مکتب امام حسین(ع) وجود ندارد، بیان کرد: ملت ما به تاسی از سرور و سالار شهیدان به هیچ وجه تحت تاثیر فشارها قرار نمی‌گیرد.

خودکفایی ۸۵ درصد از محصولات کشاورزی در لرستان

وی با اشاره به اینکه مجموعه جهاد کشاورزی در تولید بیش‌از ۸۵ درصد محصولات کشاورزی به خودکفایی رسیده است، ادامه داد: در تامین بذر و سموم هیچ مشکلی نداریم و خدمات‌رسانی به مردم بدون خلل و افزایش قیمتی به مردم ارائه خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران (1)

  1. علي اصغر كريمي

    قانون برنامه بودجه با كار جهادي سنخيت ندارد. بايدقانون اصلاح و پشتوانه اقتصاد مردمي – جهادي شود ان شاءالله