گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۵۰ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
ضریب نفوذ گازرسانی روستایی بروجرد به ۱۰۰ درصد رسید

در دهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و فرماندار ویژه بروجرد ، مدیر عامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولین شهرستانی در بروجرد، گازرسانی به ۱۱ روستا و ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر عامل شرکت گاز استان در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: در چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی شرکت گاز لرستان مفتخر است اعلام کند که صد درصد روستاهای واجد شرایط گازرسانی شهرهای بروجرد و اشترینان گاز دار شدند.

کرم گودرزی افزود: از مجموع ۲۲۸ روستای شهرهای بروجرد و اشترینان ۲۲۲ روستا واجد شرایط گازرسانی بودند که امروز با گازرسانی به این ۱۱ روستا صددرصد روستاهای واجد شرایط از نعمت گاز بهره مند شدند.

گودرزی ادامه داد: شهرستان بروجرد داری بیشترین مصرف کننده صنعتی در استان جزء یکی از شهرهای شاخص غرب کشور از لحاظ دارا بودن زیرساخت گاز می باشد و در حال حاضر شرکت ۲۷۰ مشترک صنعتی در شهرستان داریم و امروز گاز رسانی به شهرک گلخانه ای اشترینان به پایان رسیده و شهرک صنعتی اشترینان نیز تا اردیبهشت ماه سال آینده گازدار خواهد شد.

دکتر زیویار، استاندار لرستان گفت : به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز گازرسانی به همه روستاهای واجد شرایط بروجرد انجام شد که جا دارد از زحمات خدمتگزاران در شرکت گاز استان تشکر و قدردانی نماییم.

خانم مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت گاز استان در بهره مندی مردم از نعمت خدادادی گاز گفت: از مدیر عامل شرکت گاز استان به عنوان یک نیروی جهادی و میدانی که همیشه در خدمت رسانی به مردم آماده است تشکر می کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید