استاندار لرستان خطاب به دستگاه‌های اجرایی:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۲۱ :: ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
طبق اصل مهمان‌نوازی لرستان، شرایط خوبی برای مهمانان نوروزی فراهم‌ کنید

استاندار لرستان بر لزوم شناسایی مشکلات و نواقص جاده های استان و فراهم سازی شرایط برای حضور مسافران نوروزی در اماکن پرتردد بویژه نقاط گردشگری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سومین جلسه شورای راهبردی کاهش تصادفات استان به ریاست دکتر زیویار استاندار لرستان و با حضور اعضا برگزار شد.

استاندار لرستان در ابتدای این جلسه گفت: طبق اعلام مرکز، لرستان در بحث ارائه آمارهای به روز و لحظه ای از وضعیت جاده های استان و حجم ترددها نسبت به بسیاری از استانها دارای وضعیت بهتری است.

دکتر زیویار افزود: در روزهای آغازین امسال، آمار تردد خودروها و ورود آنها به استان علی رغم محدودیت در امکانات، قابل توجه است و لازم است این آمار ها به صورت لحظه ای در اختیار دبیرخانه شورا برای انعکاس به تهران قرار داده شود .

وی ادامه داد: در جلسات آتی شورای راهبردی کاهش تصادفات، اعضای حاضر نسبت به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته و آمار های جمع آوری شده برای تصمیم گیری و اظهارنظر در جلسه اهتمام داشته باشند.

استاندار لرستان تصریح کرد: احصا و شناسایی مشکلات و نواقص در جاده ها و مسیرهای تردد مسافران، توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو در دستور کار قرار گیرد تا با طرح در جلسات آتی نسبت به رفع آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.

دکتر زیویار تاکید کرد: با توجه به افزایش حجم تردد مسافران نوروزی در شهر های استان و لزوم تکریم آنها در این ایام، هم استانی ها تا حد ممکن از پارک کردن در اماکن عمومی و استفاده غیرضرور از پارکینگ ها به ویژه در اماکن پرتردد و گردشگر پذیر خودداری نمایند و با لحاظ اصل مهمان نوازی، شرایط را برای تسهیل حضور مهمانان نوروزی در استان فراهم سازند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید