با حضور مدیرعامل برق لرستان انجام شد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۲۸ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
طراحی و شروع عملیات اجرایی خط جدید روستاهای رودبار

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور مهندس خودنیا مدیر عامل برق استان لرستان خط جدید روستاهای چغاسبز نقدعلی و قبر محمد مراد در منطقه رودبار شهرستان کوهدشت طراحی و اجرایی شد . فریدون خودنیا مدیر عامل برق استان با حضور مستمر در منطقه رودبار شهرستان کوهدشت و طراحی خط جدید روستاهای چغاسبز نقدعلی […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور مهندس خودنیا مدیر عامل برق استان لرستان خط جدید روستاهای چغاسبز نقدعلی و قبر محمد مراد در منطقه رودبار شهرستان کوهدشت طراحی و اجرایی شد .

فریدون خودنیا مدیر عامل برق استان با حضور مستمر در منطقه رودبار شهرستان کوهدشت و طراحی خط جدید روستاهای چغاسبز نقدعلی و قبر محمدمرادبه طول ۱۰ کیلومتر امروز بیستم خرداد ماه استارت عملیات اجرایی این پروژه را زدند.

این گزارش حاکیست مهندس خودنیا اظهار داشت روستاهای فوق که در اثر سیل بی برق شده بودند و بصورت موقت برقدار شده بودند با توجه به فرارسیدن فصل گرما در شرایط بحرانی قرار داشتند که رسیدگی به وضعیت خدمات دهی به آنان جزء اولویتهای ما قرار گرفت .

فریدون خودنیا گفت با توجه باینکه شبکه های توزیع برق روستاهای مذکور بطور کلی زیر آب رفته بود قرائن حکایت از این داشت که یک شبکه جدید با طراحی جدید و در مسیر جدید دور از هرگونه سیلاب در دستور کار قرار گیرد.

ایشان با اشاره باینکه منطقه مذکور بسیارکوهستانی و صعب العبور میباشد کار را برای ما به مراتب سخت و طاقت فرسا نموده است .

مدیرعامل برق لرستان اظهار داشت یکی از پیمانکاران توانمند را در این پروژه به کار گماردیم و مقرر شده از فردا به مدت ده روز پروژه فوق را بطور کامل اتمام و تحویل نمایند.

وی گفت با توجه باینکه روستاهای فوق از نظر جغرافیایی تابعه شهرستان کوهدشت میباشند اما تامین برق آنها بعهده شرکت توزیع استان ایلام میباشند که با توجه به شرایط تخریب جاده و مسیر شبکه های برق رسانی این مهم توسط برق شهرستان کوهدشت اجرایی گردیده است .

در ادامه این گزارش مهندس علی بدری مدیریت توزیع برق شهرستان کوهدشت اظهار داشت روستاهای فوق متاسفانه در محدوده سد سیمره قرار دارند و الزاما بایستی تمهیدات ویژه ای برای آنها اتخاذ شود تا در شرایط بحرانی احتمالی در آینده با اینچنین مشکلاتی مواجه نشوند.

بدری گفت پروژه خط جدید به طول ۱۰ کیلومتر و در دو بازه زمانی ده روزه هرکدام به طول ۵ کیلومتر اجرا میشوند.

وی گفت تعداد خانوارهای دو روستای فوق ۱۰۴ خانوار میباشد که میطلبد یک خط جدید با قابلیت اطمینان بالای ضریب شبکه برای آنها احداث گردد.

مهندس بدری میزان اعتبار لازم برای اجرای این پروژه کوهستانی و سخت را بیش از هشت صد میلیون تومان عنوان کرد وگفت با توجه به افزایش بی سابقه هوا در این منطقه باید در اجرای پروژه نهایت استفاده از زمان را ببریم ودر کوتاهترین زمان ممکن آن را به اتمام بر سانیم

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید