گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۰۶ :: ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
طرح شمیم خدمت فرودگاه خرم آباد

علی کاملی مدیر فرودگاه خرم آباد با حضور در طرح شمیم خدمت در مصلای الغدیر محل برگزاری نماز پرشکوه جمعه خرم آباد پاسخگوی سوالات مردم شریف و نمازگزاران هم استانی بود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علی کاملی مدیر فرودگاه خرم آباد با حضور در طرح شمیم خدمت در مصلای الغدیر محل برگزاری نماز پرشکوه جمعه خرم آباد پاسخگوی سوالات مردم شریف و نمازگزاران هم استانی بود.

در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردمی و اطلاع رسانی در خصوص پروازهای فرودگاه خرم آباد، طرح شمیم خدمت با حضور علی کاملی مدیر فرودگاه خرم آباد در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد.

در این طرح که با استقبال مردم شریف شهر خرم آباد همراه بود حضرت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهر خرم آباد ضمن بازدید از محل استقرار میز خدمت فرودگاه در جریان آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه قرار گرفت و از مدیریت فرودگاه به جهت پیگیری امورات پروازی، بخصوص پیگیری برقراری پرواز های مشهد مقدس تقدیر نمود.

طرح شمیم خدمت، طرحی است که در آن هر هفته بخشی از مدیران، مسئولان و کارشناسان سازمان ها، و ادارات مختلف خدمت رسان در حاشیه نماز دشمن شکن جمعه حضور پیدا کرده و در حوزه کاری خود پاسخگوی مردم هستند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید