دست اندازهایی که رانندگان را کلافه کرده است
تاریخ: ۲۲:۲۵ :: ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
عاصی شدن شهروندان خرم‌آبادی از چاله چوله‌های سطح شهر

خیابان‌های پر از چاله و از بین رفتن آسفالت در بسیاری از معابر و خیابان‌های شهر خرم‌آباد باعث نارضایتی مردم شده است؛ این در حالی بوده که رفع این مشکلات از وظایف اولیه شهرداری‌ها در خدمت به شهروندان است.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- کم توجهی به اصول اساسی در زیرسازی معابر و خیابان ها و به تبع آن کیفیت بد آسفالت ها، همه و همه دست در دست هم داده اند تا گشت و گذار در مسیرها و خیابان های شهر خرم آباد به حرکتی مارپیچ در مسیری ناهموار و پردست انداز تبدیل شده است.

یکی از موضوعاتی که در ذیل حقوق شهروندی نیز جا می‌گیرد و از وظایف اولیه و اصلی شهرداری‌ها محسوب می‌شود، ایجاد خیابان‌ها و معابر مناسب برای شهروندان از سوی شهرداری‌ها است؛ موضوعی که در خرم‌آباد با ایرادات اساسی همراه است.

در چند سال گذشته با وجود اجرای طرح‌هایی به نام نهضت آسفالت در شهر خرم‌آباد، متأسفانه کماکان آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های سطح شهر پر از چاله‌چوله‌هایی است که هر یک موجب ناراحتی و در مواقعی باعث عاصی شدن شهروندان می‌شود.

وضعیت نامناسب معابر خرم‌آباد چندی است که مشکلاتی را برای رانندگان نیز به وجود آورده است؛ چنانکه در بسیاری از مناطق شهری چاله‌های با قدمت چند ماه و چند سال وجود دارد که سقوط خودروهای به آن‌ها خساراتی را به همراه دارد.

این در حالی است که پیش از آغاز سال ۹۹ قرار بود مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود اما با وجود انجام برخی اقدامات در این زمینه کماکان مشکل پابرجاست.

با توجه به اینکه در چند سال اخیر مدیران شهری شعار می‌دهند که خرم‌آباد به مقصد گردشگری تبدیل خواهد شد، لذا از تمام مسوولان شهرداری که در بحث آسفالت و لکه‌گیری و از بین بردن چاله‌چوله‌ها وظایفی بر عهده دارند انتظار دارند در راستای تحقق این شعار هم که شده هر چه سریع‌تر وضعیت خیابان‌های خرم‌آباد را ساماندهی کنند.

انتظار می‌رود تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد و این موضوع در اولویت کارهای شهرداری خرم‌آباد قرار گیرد تا از این طریق نشان داده شود مسوولان شهری توجه خوبی به حقوق شهروندان دارند.

رضا میرزایی

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید