گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۱۷ :: ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
فاز نخست کارخانه آهک هیدراته پلدختر پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز نخست کارخانه آهک هیدراته پل‌دختر پس از انتقال قطعه آخر ،پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید حمیدرضا کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه کارخانه آهک هیدراته پل‌دختر از چند سال پیش آغاز شده با توجه به محدودیت‌هایی که در گذشته سر راه این پروژه قرارگرفت، پیشرفت آن به کندی صورت می‌گرفت.

وی افزود: بنابر این پس از جلسه‌های متعدد با وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونان وزیر و نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی از این پروژه بازدید کردند و در این زمینه جلسه‌هایی در محل پروژه برگزار شد.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: جدول زمان بندی جهت اجرای این پروژه مهم صادر، برنامه‌ریزی صورت گرفت و منجر به انتقال قطعات ساخته شده و ماشین آلات مورد نیاز به داخل پروژه شد که در حال نصب هستند.

وی افزود: قطعات خارجی مورد نیاز کارخانه آهک هیدراته پل‌دختر ثبت سفارش شده، بخشی از آن وارد کشور شده و منتظر الحاق قطعه آخر به داخل پروژه هستیم.

کاظمی یادآورشد: پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد تا هرچه سریع‌تر باالحاق این قطعه در موعد مقرر یعنی در فصل پاییز فاز اول کارخانه به بهره‌برداری برسد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید