گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۱۹ :: ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
فرهنگ ایثار می‌بایست در تمامی لایه‌های اجتماعی و اداری نهادینه شود

مدیرکل امور مالیاتی در دیدار با سید حسین نازاریان گفت ایثار تنها مختص جبهه و جنگ نیست و می‌بایست در تمامی لایه‌های جامعه نهادینه شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در دیدار با هادی ملکشاهی ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای مدیرکل امور مالیاتی با ارزشمند دانستن عملکرد ایثارگران جبهه اقتصاد، و اعلام آمار ایثارگران بیکار استان که بالغ بر یک دهم کل جمعیت بیکار ایثارگران کشور را متشکل می‌شوند.
اهمیت تکریم جامعه ایثارگری را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و آنرا وظیفه همگان برشمرد.
نازاریان ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل امور مالیاتی و اعلام رضایت ایثارگران این دستگاه، خواهان اهتمام بیشتر مدیریت، در رفع مشکلات ایثارگران مرتبط با امور مالیاتی شد.
هادی ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی ارزش‌هایی چون ایثار و شهادت را زاییده مکتب حسینی دانست و افزود ایثار تنها مختص جبهه و جنگ نیست بلکه بعنوان یک ارزش والا می‌بایست در تمامی لایه‌های اجتماعی و اداری بعنوان یک فرهنگ، نهادینه شود.
ملکشاهی با اشاره به تعداد خانواده ایثارگران امور مالیاتی که بیش از یک سوم کارکنان مالیاتی استان را متشکل می‌شوند اهتمام سازمان امور مالیاتی را در رعایت قوانین مرتبط با ایثارگران به تصویر نشست.
مدیرکل امور مالیاتی ایثارگران خانواده مالیاتی استان را مسلح به فرهنگ ایثار دانست و آنان را از نخبگان این مجموعه برشمرد که در تمامی سطوح بکارگرفته شده‌اند و اتفاقا توانسته‌اند کارنامه موفقی از خود ارائه دهند.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید