گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۰۵ :: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
فعالیت بیش از ۲۴۰۰ گروه جهادی در لرستان

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان از فعالیت بیش از ۲۴۰۰ گروه جهادی ثبت شده در لرستان خبر داد و گفت: این گروه‌ها در عرصه‌های مختلفی چون محرومیت‌زدایی، معیشت، عمران، آموزش و اشتغال فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، سروان پاسدار، مصطفی دریکوند، مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان، سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه در نشست خبری رئیس سازمان بسیج سازندگی لرستان با اصحاب رسانه با اشاره به نگاه مثبت و جهادی رئیس سازمان بسیج سازندگی لرستان، اظهار کرد: این نگاه حمایتی رئیس سازمان که از چهره‌های باسابقه و جهادی است، در پیشبرد اهداف گروه‌های جهادی موثر است.

وی از تشکیل قرارگاه جهادی ۶۳۰۰ شهید لرستان توسط بسیج سازندگی در صورت عادی شدن شرایط کرونا و حالت زرد استان طبق رنگ‌بندی ستاد کرونا لرستان خبر داد و با اشاره به اینکه این قرارگاه با عادی شدن شرایط آمادگی میزبانی از گروه‌های جهادی از سراسر کشور در ایام نوروز دارد، ادامه داد: نحوه فعالیت این قرارگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

دریکوند از فعالیت بیش از ۲۴۰۰ گروه جهادی ثبت شده در استان لرستان خبر داد و یادآور شد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، مطالبه‌گری، فرهنگی، معیشت، عمرانی، آموزش و اشتغال و…..فعالیت دارند.

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان از تشکیل گروه‌های واکنش سریع جهادی در سطح نواحی خبر داد و گفت: از ظرفیت این گروه‌های تخصصی و آموزش دیده در مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه استفاده می‌شود تا در کمترین زمان ممکن در محل وقوع بحران حاضر شوند و اقدامات و کمک های اولیه را به فوریت ارائه دهند.

وی با یادآوری این مطلب که در در سطح استان مجمع جهادی و سطح نواحی استان، شورای جهادی تشکیل شده است، تصریح کرد: کارگروه‌های تخصصی جهادی از جمله کارگروه فرهنگی اجتماعی، عمران، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، بهداشت و درمان، اقتصاد و اشتغال ذیل مجمع جهادی استان تشکیل شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید