گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۸ :: ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
فنی و حرفه‌ای در خط مقدم خدمت به مردم / تولید ماسک و اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا

محمدرضا آذرخش مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان خبر داد: در راستای مبارزه با بیماری کرونا و تولید ماسک در راستای سلامتی مردم، آموزشگاه‌های آزاد همکاری بسیار مناسبی را با فنی و حرفه‌ای دارند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با توجه به اینکه ما همواره و تحت هر شرایطی باید در کنار مردم باشیم تا شرایط سخت را اندکی آسان‌تر سپری کنند، آذرخش گفت: در راستای مبارزه با بیماری کرونا و تولید ماسک در راستای سلامتی مردم، آموزشگاه‌های آزاد همکاری بسیار مناسبی را با فنی و حرفه‌ای داشته‌اند که این جای تقدیر و تشکر را دارد.

همچنین ایشان به نقش بی بدیل دانشگاه علوم پزشکی. سپاه .خیرین عزیز و فرمانداران محترم شهرستانهااشاره کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در شهر خرم‌آباد آموزشگاه‌های، ایران دوخت ملیکا _ مخمل بهدوخت_ سیمین دوخت _گلابتون – مژده – ستایش نو – ملورین – پودینه – رویال – هنرپردازان و مد برتر یک‌هزار و ۷۵۰ ماسک تولید کرده‌اند، افزود: در شهر الشتر نیز، آموزشگاه‌های دوخت برتر – رسپینا – اقاقیا – راهین – ایشتار و گره‌زرین ۱۶ هزار ماسک تولید و در اختیار مردم قرار داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آموزشگاه گُل گیت در پل‌دختر بیش از ۵ هزار عدد ماسک تولید کرده است،

آذرخش ابراز داشت: آموزشگاه رایان سیستم خایدالو در شهرستان چگنی ، ۲۰۰ لباس یک‌بار مصرف و ۵ هزار ماسک تولید کرده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای هم به فعالیت آموزشگاه روناک در شهر نورآباد و تولید ۵ هزار ماسک داشت

وی خاطر نشان کرد: در الیگودرز، آموزشگاه‌های هنر سرا – رشنال و هانیه بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ ماسک و ۱۳۴ عدد گان( لباس مخصوص پزشک و پرسنل) تولید شده است.

آذرخش با بیان اینکه در شهر ازنا با همت خیرین و آموزشگاه‌های تحت نظارت یک‌هزارو ۵۰۰ ماسک تولید شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ادامه داد: در شهر کوهدشت نیز، آموزشگاه‌های هنر آریایی – نورالمبین – ویرا – آسمان و ترمه، با ۱۰ هزار ماسک تولید شده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: فنی و حرفه‌ای همانند زمان سیل در خط مقدم خدمت به مردم است و در این راه نیز همه تلاش خود را به کار می‌گیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید