مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱:۰۶ :: ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
لازمه ی کاهش آسیبهای اجتماعی، هماهنگی بین دستگاهی و مشارکت جدی مردم است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان در جریان بازدید از مرکز تحکیم بنیان خانواده، تاکید کرد: لازمه ی کاهش چالش ها و آسیبهای حوزه ی اجتماعی، هماهنگی بین دستگاه ها بصورت مستمر و نیز مشارکت جدی مردم می باشد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، مریم پورسرتیپ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان با حضور در مرکز تحکیم بنیان خانواده ، از نزدیک شرایط فیزیکی این مرکز را بازدید نمود و طی نشستی با مدیر و کارشناسان متولی در راه اندازی مرکز مذبور،به گفتگو پرداخت.
مرکز تحکیم بنیان خانواده، بصورت مردمی ، حول سه محور مشاوره پیش، حین و بعد از ازدواج راه اندازی و در حال تجهیز می باشد.

در این دیدار پورسرتیپ بیان داشت : قوام و پایداری هر جامعه وابسته به استحکام خانواده می باشد و اگر خانواده ای با مسئولیت های خود آشنایی نداشته باشد، مستعد انواع آسیب‌های اجتماعی و روانی از قبیل خشونت، اعتیاد ،طلاق و …. بوده و تربیت فرزندان را با بحران مواجه می کند.

مدیر کل امور اجتماعی گفت: باید تلاش شود فرهنگ اصیل ایرانی را به نسل های پی در پی انتقال دهیم و برکت خانواده ی ایرانی را حفظ نمائیم. هم چنین آگاهی از دستورات تربیتی اسلام و پایبندی به اخلاق حسنه ، در محیط خانواده ، مهمترین قدم در رسیدن به این اهداف مقدس می باشد.

مریم پورسرتیپ، با اشاره به اینکه یکی از محوری ترین موضوعات مورد نظر مقام رهبری موضوع ازدواج و خانواده می باشد و سیاست های ابلاغی خانواده نیز در همین راستا تدوین و ابلاغ گردید، اظهار داشت: انتظار می رود مرکز تحکیم بنیان خانواده بدنبال راه کارهایی برای پیوند و مودت و ارتباط محکم و استوار در میان خانواده می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید