کارآفرین جوان عرصه انتخابات:
تاریخ: ۱۳:۵۹ :: ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
لرستان می‌تواند بندر خشکی چون بانه داشته باشد/   توسعه گردشگری لرستان از فقر نجات خواهد داد

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خرم‌آباد و چگنی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران گفت: اکثر خانواده‌های لرستانی یک یا چند فرزند بیکار دارند و مادران دلواپس فرزندان شوتی خسته شده‌اند. چقدر وعده اشتغالها داده شد و کاری ایجاد نشد. می توان در لرستان بندر خشکی مثل بندر بانه ایجاد شود و همین بستر زمینه اشتغال شوتی ها را فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته مهندس افشین خورشیدوند افزود: به عنوان یک کاندیدا اعتقاد دارم حرف دل ما می‌شود مطالبه به حق مردم و نماینده قدر نماینده‌ای است که بتواند شجاعانه از رای اعتماد وزیر به نفع استان و مردم خودش استفاده کند.

مهندس خورشیدوند اعلام کرد: من با شعار انقلاب صنعتی، اشتغالزایی و کارآفرینی، برای حضور پررنگ بخش خصوصی در خرم آباد و چگنی با هدف ریل‌گذاری زیرساخت های صنعتی به میدان آمده ام.

او رقابت سالم در انتخابات را لازمه اخلاق و موفقیت دانست و تاکید کرد: همه ما برای خدمت به مردم درنقاط مختلف در تلاش هستیم و اینکه فلان کاندید در رسانه های اجتماعی علیه دیگری بلوا به پا کند و دیگری را نارکارمد و دروغگو خطاب کنند مردم دیگری بهایی به آنان نخواهند داد و همین بداخلاقی و از هم گسستگی ها باعث شکست ماست.

خورشیدوند تاکید کرد: بسترهای اشتغالزایی همچنان در حد شعار باقی مانده‌اند و لرستان همچنان محروم شایسته این همه درد نیست سالها به بهانه خصوصی سازی خصوصی خواری کردند.

این کارآفرین لرستانی با ابراز تاسف از اینکه توجه به بعد گردشگری در لرستان در حد عکس سلفی با آبشارها خلاصه می‌شود، تصریح کرد: توسعه گردشگری به اندازه نفت و بیشتر از آن هم پتانسیل درآمدزایی دارد که تاکنون نمایندگان ناکارآمد دوره های قبل به این ظرفیت مهم توجه کافی نداشته‌اند.

گفتنی است: مهندس افشین خورشیدوند با رزومه قوی و سوابق اجرایی چون مدیرعاملی و رئیس هیئت مدیره شرکت تولیدی گژک نما واحد نمونه کشور، نائب رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی بزرگ سمنان، مشاور شهردار سمنان، تولید کننده نمونه کشور،صنعتگر نمونه و کارآفرین برتر کشور، دریافت تندیس طلایی در اجلاس جهانی حامیان زمین و … پای به عرصه انتخابات نهاده و این کاندیدا بهبود زندگی و معیشت مردم را خواسته اصلی خود عنوان کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید