مدیرکل زندانهای استان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۰۵ :: ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی برای تزکیه نفس است/ آزادی ۹۶۲ زندانی بدهکار در لرستان

مدیرکل زندانهای استان لرستان گفت: با یاری نهادهای انقلابی و خیرین نیک اندیش۹۶۲ زندانی بدهکار مالی با بدهی بیش از 60میلیارد تومان از زندان  آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالمجید کشوری با اشاره به اینکه با توکل به خدا و یاری جستن از ائمه اطهار خوشبختانه تلاشهای بی سابقه ای صورت گرفته گفت : در طول ۸۴۰ روز خدمت با یاری نهادهای انقلابی و خیرین نیک اندیش۹۶۲ زندانی بدهکار مالی با بدهی بیش از ۶۰میلیارد تومان از زندان آزاد و به آغوش خانواده برگشته اند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت استثنایی برای تزکیه نفس و تطهیر از پلشتی ها و بدی هاست و اگر در مسیر پر تلاطم زندگی قرآن را چراغ هدایت قرار دهیم راه سعادت و کمال برای ما هموارتر خواهد شد.

کشوری ادامه داد: حضرت حق به شما زندانیان که در این ماه با قران انس گرفته اید مدد خواهد رساند و زمینه آزادی تان را از جایی که انتظار تان نمی رود فراهم خواهد ساخت.

عضو شورای قضایی لرستان با تشکر از مساعدت های دادستان مرکز استان و با اشاره به زحمات خدمتگزاران در حوزه مددکاری زندان های لرستان تصریح کرد: در مدتی که همه گیری بیماری کرونا به اقتصاد مردم ضربه چشم گیری زد وبسیاری از مشاغل از بین رفتند یا تضعیف شدند اما با پیگیری مستمر هیات های صلح وسازش توسط مددکاران ،مسئولین زندان ها،ریش سفیدان،خیرین واقشار تاثیر گزار شاهد اخذ رضایت از شکات و پرداخت بدهی زندانیان بوده ایم که جریان کم نظیر کمک های مردمی به زندانیان زندان های لرستان در کشور رقم خورد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید