کام شیرین دانش آموزان روستای ترشاب با عیدی نوسازی مدارس لرستان در واپسین روزهای سال ۱۳۹۹؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۰۰ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
مدرسه ۶ کلاسه روستای ترشاب دورود افتتاح شد

در واپسین روزهای سال ۱۳۹۹ و با مشارکت خیر مدرسه ساز،مدرسه ۶ کلاسه روستای ترشاب دورود افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور دکتر گودرزی نماینده مردم شهرستان های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ، غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان ، دریکوند فرماندار ، مختاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس و تنی چند از مسئولین استانی ، مدرسه ۶ کلاسه روستای ترشاب دورود با مشارکت خیر مدرسه ساز افتتاح شد.

در این مراسم مهندس غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، ضمن تبریک عید سعید مبعث و گرامیداشت یاد و خاطره مهندس حیدری و مهندس رحمتیان ، گفت : خوشبختانه شاهد هستیم که خیرین دوشادوش اعتبارات دولتی ، یاریگر ما در ساخت فضاهای آموزشی هستند به نحویکه اداره کل نوسازی مدارس در این سال که توسط مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) به سال جهش تولید نام گذاری شد ، موفق شده کار ساخت ۷۳ فضای آموزشی را به پایان برساند و آنها را تحویل دانش آموزان عزیز بدهد.

وی ادامه داد : در سال جاری شرایط به نحوی مهیا شد که ما توانستیم در پایان هر هفته یک مدرسه ۵ کلاسه را تحویل آموزش و پرورش دهیم و این افتخار کم نظیری است که خداوند متعال به کارکنان نوسازی مدارس ارزانی داشته است.

غفوری نژاد با اشاره به پروژه های در دست اجرا در شهرستان دورود گفت : خوشبختانه در سال ۱۳۹۹ ، سه واحد آموزشی با ۱۴ کلاس درس احداث و تحویل شد و در سال آینده هم ۱۷ کلاس دیگر تحویل آموزش و پرورش این منطقه قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به پروژه ۱۲ کلاسه ناصرالدین دورود که تبدیل به دغدغه همشهریان دورودی شده است ، گفت : عملیات اجرایی این واحد آموزشی را که به نام دانشمند شهید محسن فخری زاده مزین شده است و از ردیف اعتبارات بازآفرینی تا مرحله کنونی پیش رفته را مجددا و بصورت جدی دنبال کرده ایم.

شایان ذکر است ، مدرسه ۶ کلاسه ترشاب دورود با مشارکت علی حسنی خیر مدرسه ساز در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و زیربنای آموزشی یک هزار و ۱۲۰ متر با صرف اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید