معاون سیاسی استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۰۹ :: ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
مدیران از حاشیه‌های سیاسی پرهیز کنند

مراسم تکریم و معارفه فرماندار رومشکان با حضور دکتر ستاری معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری لرستان برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این مراسم دکتر ستاری، سید مصطفی موسوی را به عنوان سرپرست فرمانداری رومشکان معارفه و از زحمات نعمت دستیاری فرماندار سابق رومشکان تقدیر کرد.

در این جلسه ستاری گفت: درخواست من از فرماندار و مدیران این است که از حاشیه‌های سیاسی بپرهیزید، در جلسات گذشته هم گفته‌ام که این استان کم از این سیاست بازی‌ها آسیب ندیده است، وظیفه و رسالت امروز ما این است که به جای اینکه به حاشیه‌ها بپردازیم، به اصل که مردم هستند، بپردازیم و امکانات در خور شأن مردم را فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: فرمانداری محور این کارها و اجرا است، رسالتی که امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردم سالار بر دوش یک مدیر اجرایی می‌گذارد، یک رسالت عظیم است، مردم ۴۲ سال پای انقلاب با همه تلخ کامی‌ها ایستاده‌اند، همه سختی‌ها را تحمل کرده‌اند چرا که اعتقادشان به ولایت و نظام بوده است.

ستاری بیان داشت: رئیس جمهور امروز کاملاً در راستای توصیه‌های رهبری و قانون اساسی حرکت می‌کنند، این امر نقطه قوتی برای مدیران است که در این دولت به مردم ارائه خدمت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه هماهنگ و یکپارچه یک ندا از فضای خدمت گزاری ما بیرون آید و آن هم خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم باشد گفت: در این راستا اعضای شورای تأمین مانند گذشته حامی خوبی برای فرماندار جدید باشند، استقرار ادارات در شهرستان‌ها مورد توجه قرار بگیرد، مردم داری نیز همواره در دستور کار فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان قرار بگیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید