گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱:۳۹ :: ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
مدیرکل امور اجتماعی استانداری: تقویت دفاتر تسهیلگری یکی از اولویت های کاری ماست

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان روز چهارشنبه ۲۶ مرداد، با هیات همراه بصورت سرزده در دفتر تسهیلگری ماسور حضور یافته و با مدیر و کارشناسان این دفتر به گفتگو نشستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این بازدید، مریم پور سرتیپ تقویت دفاتر تسهیلگری را یکی از اولویت های کاری حوزه امور اجتماعی دانست و در ادامه مسایل و مشکلات محله ی ماسور از جنبه های مختلف کالبدی شهری، مشارکت های مردمی، سرمایه اجتماعی، آسیب ها و … مورد بررسی قرار گرفت.

مریم پورسرتیپ ضمن تشکر از فعالیت های مستمر این دفتر گفت: محور اصلی فعالیت دفتر می بایست در بحث توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی محلی، شناسایی قوانین و مقررات و اسناد دستگاههای مرتبط با ارائه خدمات در دفاتر و مطالبه گری از این دستگاهها، ارتباط گیری با معتمدین محلی و جلب اعتماد مردم، برگزاری نشست با افراد درگیر مساله در محله و … می باشد.

وی همچنین تاکید کرد: دفاتر موظفند دقت نمایند از انجام فعالیت های حاشیه ای و غیر مرتبط خودداری کنند و هرگز از رسالت خود دور نشوند.

شایان ذکر است: اخیرا دفتر تسهیلگری ماسور با پیگیری های پورسرتیپ، با مجمع خیرین بانک رسالت ارتباط گرفته و با پشتیبانی های این مجمع ، نسبت به اشتغالزایی و ایجاد مشاغل خرد برای برخی از ساکنان این محله اقدام نموده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید