گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۵۶ :: ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان: حفاظت از اراضی از وظایف اصلی جهاد کشاورزی است

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار سنگ نوشته، اظهار داشت: از جمله وظایف اساسی جهاد کشاورزی حفاظت از اراضی کشاورزی از طریق آگاهی‌بخشی عموم مردم به‌صورت برگزاری کلاس‌های آموزشی‌- ترویجی ، نصب بنر در محل‌های پرتردد و آسیب‌پذیر، توزیع بروشور و آموزش چهره به چهره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق آسیب‌پذیر استان در جهت تأمین امنیت غذایی است که این امر در فصل تابستان تشدید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، کاوس رمضان‌زاده در حاشیه نصب دو عدد بنر جاده‌ای سامانه ۱۳۱ به مساحت هرکدام ۶۰ مترمربع در مسیر خرم‌آباد به بروجرد و همچنین خرم‌آباد به پلدختر با اعلام این مطلب افزود: حفاظت از اراضی کشاورزی با شروع فصل تابستان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید می‌شود.

وی افزود: گشت‌های اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان برای حفاظت از اراضی حضور فعال دارند و از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری به‌شدت جلوگیری می‌کنند.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان لرستان تصریح کرد: همچون گذشته سامانه ۱۳۱ آمادگی دریافت شکایات و پاسخگویی به گزارش‌های مردمی است.

رمضان‌زاده در پایان گفت: از مردم عزیز لرستان تقاضا می‌کنیم هرگونه تغییرکاربری اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید