گروه: خبر / گزارش
تاریخ: ۱۷:۱۷ :: ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
مدیر کل جدید بنیاد شهید لرستان معارفه شد

آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عصر امروز طی مراسمی با حضور سید منصور میرمرادی معاون توسعه و منابع و حسن مصلحی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بنیاد شهید کشور، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید لرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات مراد روشنی تجلیل به عمل آمد و سید حسین نازاریان به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان معارفه شد.

نازاریان از خانواده معظم شهدا، از کارکنان با سابقه بنیاد و متولد کوهدشت است. وی پیش از این نیز در سمت معاونت اداره کل بنیاد شهید لرستان فعالیت می کرد.

قابل‌ذکر است این اداره کل از ۲۸ بهمن‌ماه سال ۹۶ تاکنون توسط محمود زرینجویی به‌عنوان سرپرست اداره می‌شد.

مراد روشنی نیز از ۱۳ آذرماه ۹۲ تا ۲۸ بهمن ماه ۹۶ عهده دار این مسوولیت بود.
پیش از وی نیز “مصطفي ‌اسكندري‌ملايري” در این سمت فعالیت داشت.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به نازاریان
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «سید حسین نازاریان» را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

جناب آقای سید حسین نازاریان

با سلام،

نظر به تعهد و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جناب عالی را به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان منصوب می‌نمایم.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید./یافته

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید