انتقاد نماینده ولی‌فقیه در لرستان از عملکرد شهرداری خرم‌آباد:
تاریخ: ۲۳:۰۲ :: ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
مردم از مدیریت شهری راضی نیستند/ راه و روش مدیران باید مورد پسند مردم و در تراز انقلاب باشد

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان با انتقاد از عملکرد شهرداری خرم‌آباد، گفت: جمع‌آوری زباله‌ها در سطح شهر و تخریب آسفالت بعضی از خیابان‌ها مردم را رنج می‌دهد، برخی از محله‌ها را می‌شناسم که در مرکز شهر هم قرار دارند اما سال‌های سال است که آسفالت آن‌ها تخریب شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نماینده ولی در لرستان اظهار داشت: راه و روش شهرداری برای گرفتن حقوق مردم شهر از کسانی‌که حقوق شهرداری را پرداخت نمی‌کنند، باید شکل پسندیده و قابل قبولی داشته باشد.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی تشربح کرد: اینکه سنگ‌های بزرگی را بر در ورودی مغازه‌ها می‌گذارند که گاهی سد معبر هم می‌کند، مربوط به چه دوران و عصری است؟ محاکم قضائی که محلی برای احقاق حقوق شهروندان است را برای چه کاری گذاشته‌اند، باید روش قابل قبولی برای احقاق حقوق شهروندان که شهرداری مدعی آن هست، به‌کار گرفت.

وی ادامه داد: مردم از راه و روش مدیریت شهری حال حاضر مرکز استان راضی نیستند، باید فعالیت‌ها مضاعف شوند و در این مدت باقی مانده خدمات ماندگاری را ارائه داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: گر ببینم برخی ادارات و سازمان‌های دیگر هم خدماتی که ارائه می‌دهند قابل قبول نباشد در مورد آن‌ها با مردم سخن می‌گویم و قبلاً نیز برخی از این مدیران خواسته‌ام که راه و روشی را در پیش بگیرند که مورد پسند مردم و در تراز انقلاب باشد. /مهر

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید