معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۲۹ :: ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
مسئولان به‌دنبال ایجاد انگیزه ورزش در جامعه معلولان باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان انگیزه را از عوامل اصلی موفقیت معلولان دانست و گفت: مسئولان به دنبال ایجاد انگیزه به ورزش در جامعه معلولان باشند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر حبیب‌اله خجسته‌پور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با ذکر این مطلب که ورزش به خودی خود سلامتی را برای انسان به همراه دارد، تصریح کرد: ورزش برای کسانی که دچار معلولیت هستند علاوه بر ایجاد سلامتی در خوزه‌های روحی، روانی و درمانی تاثیرگذار است.

وی با ذکر این مطلب که ورزش می‌تواند احساس انزوایی که ممکن است بر اثر ایجاد معلولیت بوجود آید را از بین ببرد، اضافه کرد: یکی از راه‌های تروبج ورزش در جامعه معلولان ایجاد انگیزه است و مسئولان باید با برگزاری مسابقات متنوع ورزشی به‌دنبال ایجاد انگیزه در جامعه معلولان باشند.

دکتر خجسته‌پور به کسب رتبه‌های برتر در میادین ورزشی توسط جامعه ورزشی معلولان استان اشاره کرد و گفت: آخرین مرحله این مسابقات، شاهد درخشش معلولان در مسابقات آسیایی جاکارتا بودیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اینکه برای رسیدن به قله‌های افتخار باید ورزش را در سنین کودکی نهادینه کرد، ادامه داد: مسئولان یاریگر معلولان در رده‌های مختلف ورزشی باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید