گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۵۷ :: ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
مشارکت جمعیت هلال احمر و کمیته امداد برای کاهش آسیبهای اجتماعی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان لرستان از اجرای طرح یاس (یاران آسیب ستیز) ویژه مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی افزود: این طرح بصورت مشترک با همکاری کمیته امداد استان و جمعیت هلال احمر استان لرستان در راستای ارائه آموزشهای خاصی به مددجویان دو شهرستان خرم آباد و بروجرد انجام خواهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان طرح مشترک یاس با همکاری جمعیت هلال احمر و کمیته امداد استان را طرحی ارزشمند عنوان کرد و گفت: بسیاری از افراد ساکن در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه نشین از آموزشهای کمکهای اولیه، مبارزه با مخاطرات و بلایای طبیعی و یا پیشگیری از آسیبهای اجتماعی محروم هستند لذا نیازمند کمک وآموزش هستند که باید از این فرصت به نحو احسنت استفاده کرد.

صارم رضایی در ادامه ابراز داد: پس از اجرای یاس در دو شهرستان خرم آباد و بروجرد، کلیه شهرها و بویژه روستاهای محروم سطح استان نیز تحت پوشش این طرح آموزشی قرار خواهد گرفت.

گفتنی ست: این جلسه با حضور مدیرکل کمیته امداد استان لرستان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان و سایر مسئولین ستادی دستگاههای مذکور برگزار گردید.

مدیرکل کمیته امداد لرستان نیز آموزشهای مذکور را نیاز جامعه مددجو و بویژه مناطق کمتر برخودار عنوان کرد و گفت: جهت دهی و تداوم اجرای یاس نیاز ضروری افراد در جوامع در معرض آسیب است.

محمدی فارسانی در پایان همکاری جمعیت هلال احمر را قابل تحسین عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با افزایش و تداوم آموزشهای مشترک این دو نهاد شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی در سطح استان لرستان باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید