گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۵۲ :: ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
مطالبه گری جمعی شش استاندار خطاب به نوبخت

استان لرستان بیش از ۱۶۰۰ پیمانکار دارد. رونق فعالیتهای پیمانکاری به ویژه پیمانکاران عمرانی باعث اشتغالزایی و رونق عمران و آبادانی در استان می شود.

شهرام شرفی- پیشنهادات توجه به مطالبات پیمانکاران استان با توجه به شرایط نوسانات قیمت ارز را استانداران منطقه چهار کشور در قالب یک نامه مطالبه محور خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطرح نموده اند که پس از چکش کاری نهایی، به امضای شش استاندار شرکت کننده در نشست استانداران منطقه چهار کشور رسید.

مطالبه گری و مطالبه محوری از اقدامات مثبت است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

مطالبه گری برمبنای نامه های مشترک در حوزه دردها و مشکلات مشترک استانها اگر به صورت جمعی و گروهی باشد طبیعی است که احتمال دارد نتیجه بهتر و اثرگذارتری هم داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار لرستان، احمد مرادپور است که خود، سالها سابقه فعالیت پیمانکاری عمرانی را در کارنامه کاری اش دارد.

استاندار لرستان، سیدموسی خادمی، همراه پنج استاندار دیگر استانهای منطقه چهار کشور، این نامه مطالبه محور را خطاب به نوبخت، امضا نموده اند.

انجمن صنفی پیمانکاران عمرانی استان لرستان نیز چند روز پیش، نامه ای درباره مشکلات پیمانکاران استان لرستان به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان نوشته بود و مشکلات این صنف را با توجه به نوسانات شدید اخیر قیمت ارز توضیح داده بود.

مطالبه گری در این زمینه یک حرکت جمعی مثبت است و امید میرود در سایر حوزه‌های استانهای منطقه چهار کشور نیز مطالبه گری در مورد مشکلات مشترک به صورت جمعی و گروهی صورت گیرد بلکه اثرگذاری بیشتری در راستای توسعه و پیشرفت استانی داشته باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید